rampen_ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 går jeg over til 2.tri i denne uken eller neste? er i min 12.uke i dag.. er det litt sånn som en vil det selv det da? føler kanskje at jeg hører mer til på 2.tri da jeg har stor mage allerede og ikke lengre er så bekymret for SA(MA og sånn.. hmm.. det er vel lov til å bruke litt skjønn? Eller er det regler for dette? huff.. alt man skal bekymre seg over og da
DiddiDaddi Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Bare kom å vær her sammens med oss du ) Velkommen hit! Går også litt i surr med når en skal bytte over, er jo lov til å bruke skjønn, føler du du hører til her - så er det her du skal være ) Kos deg videre i tiden som kommer og med den voksende magen!
snartmammapåny Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 forum kan man jo bytte når man vil, men rent medisinsk sett så er du ikke i 2 tri før du er ferdig med 12 uker og har begynt på din 13 uke;) men om du heller vil være her på 2 tri forumet så er d jo ingen som kan kaste deg ut kun fordi du mangler en uke;) Velkommen til oss;)
rampen_ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 hehe ja det er jo kun en uke fra eller til, og som sagt: jeg føler at jeg hører til her inne mye mer enn på 1.tri nå... så håper dere syns det er greit...:-) Jaja.. iallfall så synes dere to det, så da så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå