Gå til innhold

Oktober: Treffet onsdag 4/10 kl 1200


Jeg er HAR FØDT!!!

Anbefalte innlegg

http://www.nattguiden.no/utested/662 er linken til ett av stedene på Frogner plass. Siden det andre stedet ligger vegg i vegg, legger jeg ikke linken ut for det også!!

 

Veldig kos å møte dere alle idag, og GLEDER meg til å se hvor mange som kommer neste gang. Det nærmer seg..... hi hi og litt WÆÆÆÆH

 

Vi sees jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!

Nå har vontene begynt å komme, og fortsetter dette så må jeg nok ringe til føden. Har vanskelig for å legge meg ned å sove nå, altså, kl. halv elleve på kvelden. Spent!! :-) Og det er den en annen her som også er, hehe...

 

Noen som husker om Ina78 skulle føde på Ullevål, eller var det et annet sted??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Ikke spør meg hva jeg gjør våken nå-) Har ikke vondter i hvertfall:-) Tror Ina78 skulle føde på Bærum...

 

Håper det er din tur nå, og at alt går fint med deg! Du må ha lykke til i natt - hold oss oppdatert om hvordan det går!

 

Litt av en fødselsboom må jeg si! Litt skremmende dette her men samtidig veeldig spennende:-)

 

Natta, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende det her!!

Masse lykke til, til deg Kåa.. og til dere andre som er fødeklare.

 

Her er ikke noe tegn på at min lille gutt vil ut, men det er jo 8 dager til termin. Jeg kommer helt sikkert på treff onsdag.. Håper jeg ikke blir alene =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Takk for hilsener!

Var og sjekket status på føden kl. 24 i natt, og det er ganske klart for fødsel nå, men ikke helt fødeklart. Det var 1 cm. til før livmormunningen var helt flat, liksom. Har hatt en vond og våken natt med rier, men en liten pause på morgenkvisten med 3-4 timers søvn. Nå er vi i gang igjen! Må visst ringe føden og høre hva jeg skal gjøre snart. Har ikke helt "riktige" rier etter boka, men det har ingen i min familie, så jeg vil ikke risikere å føde før jeg er kommet vel i hus på Ullevål!!

 

Bare en liten status på meg. Artig om jeg føder i dag, fordi dette er min egne termin, 2. oktober!!

 

Ha en fin dag, jenter!! Blir vel neppe BIM-treff på meg til onsdag :-)

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette er spennende! Nå havner dere jo på føden på rekke og rad :)

I natt har Julie holdt meg litt våken. Vanligvis er hun en engel, men i natt tror jeg hun hadde litt vondt i magen og har bare ligget å fektet og småsutret mesteparten av natten. Nå ligger hun helt utslått i sengen sin, stakkar og sover som en stein.

 

Jeg regner med jeg prøver å komme på onsdag. I hvert fall innom for å hilse på.

 

Ønsker alle fødende lykke til!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, vi er vel enn en del igjen som ikke akkurat føler at tiden er inne....jeg var jo bare såå klar forrige gang - men nå begynner jeg å tvile på at han noengang tar turen ut...

 

Så nå har jeg bestilt meg aromamassasje på onsdag etter treffet - sånn for å gi meg selv en skikkelig oppmuntring.

Og så ser jeg frem til å møtes, damer!

Masse lykke til Kåa- dette blir spennende, du...og så koselig om du har anledning til å komme innom og vise frem vidunderet da, caef - vi sees onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, nå skjer det ting! Utrolig spennende å fölge med på alle! Gratulerer så mye Ina 78! Og lykke til Kåa!

 

Jeg kommer iallefall på onsdag, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJOJOJ, nå er ting igang her.. Spennende!! Jeg kommer også på onsdag, etter en time med akupunktur hos en dame som også er jordmor. Hun er visstnok helt fantastisk, så det blir en artig opplevelse vil jeg tro!

 

Lykke til Kåa, vi følger med i spenning!!

 

Sees onsdag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå har jeg endelig permisjon, så jeg blir også med på onsdag. Det er bare en ting... hvor er møte? Kanskje jeg er litt treg om dagen, men jeg har ikke fått med meg hvor møte er : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken i første innlegg er til et sted på Frogner Plass som heter Deja vu, og det ligger et annet sted rett ved siden av som heter Seasons. Vi hadde tenkt Seasons, men møter bare opp og tar det etter hvor det er plass etc.

 

Blir kjekt å se deg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen

Har vært på ultralyd for å sjekke om hode var festa i dag, og det viser seg at frøkna er en liten luring hun sitter!

 

Så nå blir det setefødsel, de har sjekket bekkenet så de anbefaler å prøve å føde vaginalt. Det var et lite sjokk men vi fikk masse informasjon på sykehuset så vi føler oss i trygge hender. Men dette gjorde meg ikke akkurat mindre spent. Ser veldig frem til å få det hele overstått. Har en del vonter men det kan vel ta tid før det setter ordentlig igang.

 

Kommer ikke på onsdag, synes det er greit å holde meg rolig hjemme nå. Men forhåpentligvis blir det ikke så lenge til vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet er endret til Pasta Basta i Bogstadveien. Omtrent vis a vis Bianco skobutikk, for de som vet hvor det er!! Sees kl 1200!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og dit kommer sannelig jeg også - for jamen var det ikke falsk alarm - alt har bare dabbet av, og jeg er visst ikke i gang likevel. Skal prøve å ikke være for frustrert...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...