Gå til innhold

Hallo jujujenta:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lyst å se om du får opp graviditet på meg..?

Evt. når/hva..

jeg er 9.sept-68

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp graviditet på deg rundt februar/mars mnd med ei velskapt jente=)

Skrevet

Ååå tusen takk det hørtes flott ut!! Jeg håper sånn på at jeg får en siste baby før jeg er for gammel!!

Stor klem

Skrevet

hei kan du se om hva kjønn jeg skal ha og hvor mange unger jeg kommer til å få i livet? er født 29.08.84 og sambo 11.10.83

Skrevet

hmm...fekk op twins på deg eg....ein av kver....har du aldri blitt spådd d før???

Skrevet

Hei vennen:-)

JO hehe.. faktisk er det flere som spådde det på meg i vår, tror det var før du kom innpå her. Spesielt nattinatt har fått det opp flere ganger..

I det siste har de derimot ikke sagt noe om det.

Sånn oss i mellom så lurte jeg litt på om det var en tidl. SA jeg hadde fordi jeg var langt over tiden og fikk en kraftig blødn. Men det får jo jeg aldri vite siden jeg ikke tok noen test...I så fall så hadde jo dere rett..

Men ikke for å mase -ser du noe om når det kan klaffe..?

Jeg er bare overlykkelig om det blir en baby til på meg, men prøver å gå litt stille i dørene fordi det er så mange her som sliter med nr.1 og mitt hjerte banker for dem.

Håper det går bra med deg og at du ikke sliter deg ut:-)

Skrevet

føle faktisk at d va ein sp.abort du hadde ja...når d e sagt så får eg opp graviditet på deg i november eg altså å fekk opp ein av kver så eg jammen spennte på d der altså :) d går bra me meg,sabne ein mann i livet mitt,ein å holda rundt kan du sei..e ensomt aleina og....men men,alt går som regel bra då :) visst d isje blir någe me 78 modellen min,ser du ein som dokke opp i livet vårt snart å komme eg te å få flere barn??? må liksom spør deg for d e du som har troffe på meg kver gang ser du :)

Skrevet

Ja det kan nok sikkert stemme det. Blir spennende å se. Hadde vært litt av en finale det med to på en gang hehe...

Jeg føler sterkt at du får muligheten til å treffe en flott fyr rundt jul/nyttår.

Tror det er han samme som jeg har sett før. Han er utrolig snill og veldig anderledes enn de du har vært med før.Men han behandler deg som en prinsesse og du elsker det! Får opp i hvertfall et barn til på deg og det ser ut som om du blir gravid ganske raskt etter at du har truffet drømme-prinsen...

Han som du har vært i lag med no viser seg med knuste hjerter i kjølvannet...

Føler du trenger litt ro på å finne deg sjøl -selv om jeg veeeeeeldig godt skjønner at du savner en mann i livet ditt!!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...