Tjukkeberta Skrevet 27. september 2006 #1 Del Skrevet 27. september 2006 Hei Har to jenter på 2 og 4 og nå har vi prøvd på nr 3. Skal ha mensen til mandag 1/10. Spent! Har hatt regelmessig mens lenge og hadde sex den 14, 15 og 16 dagen etter forrige mens. "Tegn"???: kjenner noe i puppene, menssmerter, økt utflod, kvalm hver dag(vet det er tidlig, men er det mulig...?). Akkurat som om jeg kjenner at det skjer noe i kroppen liksom. Kommentarer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg følte meg sikkelig uggen, noen dager før ikm. trøtt, irritabel, økt ufold og det var i grunnen samboeren min som hadde størst mistanke om at jeg var gravid. Lykke til i selv i 9+3 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forvirret... Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Hei! Jeg hadde også økt utflod, og kvalme før jeg fikk mensen. også var jeg iritabel og veldig følsom. så det kunne høres ut som at du kanskje er gravid, ja:) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå