Gå til innhold

Bergen skravleklubb?

LunaD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ikke saa ofte inne paa sidene, men sjekker med jevne mellomrom om det ikke snart er noen som er interessert i aa starte BIM-treff for f.eks. januar, februar og mars gravide..... Og med skravle klubb er det vel det du mener????

Jeg er nemlig kjempe interessert i aa treffe andre av dere "likesinnede".

Mye kosligere aa treffes enn bare aa skrive inn paa nettet liksom.

Jeg er selv tilflyttet til Bergen og har ingen andre gravide venninner her.

Samboer, forlovet og vi venter vaar foerste.....

Var paa UL 15.09 og fikk vite at det er en liten gutt som ligger aa vrir seg der inne - fantastisk syn!!!!

Termin er 14. februar - valentines day!

Vet du eller andre for den del hvordan man legger ut et treff paa BIM-treff linken, eller skal vi proeve aa bare avtale noe her inne????

Jeg er interessert i aa treffes allerede neste uke, om andre vil...? Ettermiddag/ kveld? Jobber paa dagtid.

Haaper snart aa treffe noen av dere herlige gravide i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Så kjekt at det er fleire!! Har vore ein gjeng på 2.semester frå bergen. Ska prøve få alle med over her!! BIM-treff klarer me nok å få til! Mange har kanskje barn frå før og, så må finne ei god løysing der...

Er sjølv egentlig frå Hardanger, men budd i Bergen i 4-5 år no. Er 27 år og har ein sønn på snart 2,5 år, og er for tida heimeverande.. Var ferdig student for ett år sidan (bachelor markedsføring og relasjonsledelse), men fekk oppleve det å stå i barnehagekø i Bergen! Fått plass frå nyttår av da =) Har ein sambuar som reiser mykje i jobben sin, så det er ikkje alltid eg kan koma meg ut på kvelden-feks på BIM treff. Men, er ganske trøtt når kvelden kjeme og..

Har som deg kb-78, termin 14.februar!!!

Kva du jobber med? Og kva driv HI med? Kor gamle e de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det blir respons her.

De fra 2. semester mener du da okt., nov, des.-gjengen? Har sett at de er aktive paa moete fronten. Men litt kjekt aa treffe flere med termin naermere en selv da.

Kos aa hoere at du har termin samme dag som meg, kjeiken!

Jeg er 28 aar, jobber 100% som fysioterapeut, samboer er min kjaere 41 aar gamle engelskmann. Paa hoey tid at han blir pappa!

Med tanke paa naar som er gode tidspuntk for BIM-treff er kanskje ettermiddag best for mange? Etter jobb, men foer kvelden og troettheten melder seg for fullt???

Jeg er fleksibel, bruker ofte aa trene om ettermiddagene naar jeg foeler for det.

Kan vel kanskje si at jeg har vaert uforskammet sprek saa langt i svangerskapet..... haaper mange er heldige nok til aa vaere i samme situasjon!!!

Om noen vet hvordan legge ut BIM-treff link hva med aa bare sette en dag og et klokkeslett og be folk om aa skrive inn og si om de har lyst og anledning til aa komme. Da ser man vel responsen raskt.

Blir kjekt aa treffes!

Noen som vet om gode treningstilbud for gravide forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Nei, me er ein gjeng bergensere med termin i februar, nokon i mars, som har mast i egen link inne på 2.semester!! Nevnte det for dei i går, at me kanskje sku bevege oss inn her. So får me sjå reaksjonene!!

Gode treningstilbud for gravide.. Veit Tonus på Midttun driv med det. De holder til ved Biteringen og Skoringen på Midttun. Elles er eg ikkje så inne på det med trening for gravide! Av den grunn at eg nok er rake motsetning til deg npr det kjem til formen.. Du som er fysioterapeu veit nok kva det kan innebere med Bekkenløsning og låsning!! Hadde det med forrige (frå uke 15-16), og gjekk aldri heilt vekk. Men- ser positivt på det, er ikkje så ille enno, som det var med han!! Så, prøver meg på ein liten fjelltur i helga!!!

Vel, ha ein fine dag alle sammen !!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tenkte jeg skulle 'menge meg' med dere. Har sett at det har vært en Bergens-link inne på 2.tri, men jeg er nå litt treg...

Bor iallefall i Bergen. Venter mitt første barn (en jente) tidlig februar.

Er i full jobb, så et evt treff passer best på ettermiddag for min del. Kjenner ingen andre i nærheten som er gravid, men syns samtidig det er litt "skummelt" å skulle møte en gjeng fremmede damer... Er det litt sært eller?!? Uansett er det moro å ha litt kontakt med andre vordende her inne på BIM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har "dessverre" ikke termin i februar, men april, men jeg har veldig lyst til å "henge" meg på dere siden dere er fra Bergen. jeg er også innflytter. har bodd her ojsann... i over 5 år nå. og vi venter vårt andre barn i april. har ei jente fra før. dette hadde vært kjekt å møttes. jeg må forresten innrømme at vi har kun fortalt om graviditeten til familie. vi er bare 13+4 uker på vei. hadde vært best å møttes om ettermidddagen/kveld for meg, da jeg er i full jobb på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips, hvis dere ikke har faatt med dere siste utvikling i "skravle klubb treff" i Bergen.

Det er lagt ut link paa BIM-treff, moetes onsdag 4.okt ved blaa steinen kl. 19.30, flott om dere tuppemor-75 og Jenso blir med (og alle andre selvfoelgelig).

Er flere som har meldt seg paa inne paa 2.semester linken.

Vi beveger oss litt over her og der virker det som.

Er det suksess med treff, kan vi satse paa aa bli flinke til aa poste det opp paa BIM-treff linken.

Skummelt og spennende aa treffe saa mange ukjent paa en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...