Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper dåke mykje brukt baby utstyr? har kjøpt brukt barnevogn og lurer no på om eg også skal kjøpe brukt bilstol og bæresele.. sparer jo ein del penger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper alt nytt... Men er ikke noe galt i å kjøpe brukt, som du sier, mye penger å spare der:)

Jeg hadde vært skeptisk til å kjøpe brukt bilstol uten du kan stole 100% på selger. Bilstoler skal nemlig skiftes ut dersom de har vært med i en ulykke, å det er ikke godt å si om selger er ærlig der... Ellers så er det vel ikke så mye som skader å ha vært brukt tidligere:)

Skrevet

Har fått brukt barnevogn, men ellers blir det nytt utstyr tror jeg. Har ikke kjøpt så mye enda da.. Men anbefaler ikke å kjøpe brukt bilstol. De skal visst bli dårligere og dårligere jo eldre de blir.. og hvis de har vært utsatt for noe, og det vet en jo aldri hvis en ikke kjenner de en kjøper av.

Skrevet

De bilstolene som ble vurdert som de beste i 2006 var heller ikke de dyreste på markedet.

Skrevet

Vi planlegger å kjøpe det meste brukt, unntatt bilsete. Det har jeg hørt flere steder KAN være uheldig å kjøpe brukt. Det er nok mest pga stadig utvikling av nye og bedre seter, pluss at du da er garantert at det ikke er noen feil ved det. Vi er så heldig å få låne det første av venner, de kjøpte det nytt. Når barnet vokser ut dette kjøper vi neste størrelse nytt selv..

Skrevet

I utgangspunktet så hadde vi tenkt å kjøpe en del brukt, iallefall vogn og sånn. Men så har vi kommet frem til at siden dette er vår første lille skatt, så kjøper vi heller alt nytt, og så holder det til nestemann også. Blir jo litt dyrere både her og der, men det er rart hvor lite pengene plutselig betyr når vi blir litt gira på noe!

Så stakkart neste baby, må arve alt!

Skrevet

Da vi ventet lillejenta vår for snart 3 år siden, valgte vi å kjøpe det meste brukt pga dårlig økonomi - vogn, bæresele, lekegrind, vippestol osv. Vi var heldige og fikk arve sprinkelseng. Det eneste vi kjøpte helt nytt var bilstol, der er vi litt ekstra forsiktige. Denne gangen har vi jo det meste fra forrige, men har kjøpt helt ny vogn (har råd nå, og den andre ble bytta i sportsvogn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...