Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 har lysst til å bytte fødeplass...... Vurderer ullevåll......Barselhotell...... Liker ikke så mye folk rundt meg, så hvorfor skal jeg ha det på AHUS i et fellesrom, med andre jeg ikke kjenner, i en situasjon jeg aldri har vært i før.... Tror jeg har nok med meg selv og den lille da..... Får klaus og prestasjonsangst når jeg får andre rundt meg... Er ULLEVÅLL et bra valg?
go`gutten +go`jenta Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 jeg kan bare skyte av ullevål, lå selv på hotellet og syns det var veldig koselig. Fikk også bra oppfølging under fødselen, fikk epidural med en gang jeg spurte etter det. Har hørt at mange må slåss for å få det.. Bytt hvis du kan. søstern har født på ahus og syns det bråk med så mane på et rom..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jepp, jeg skal snakke med ullevåll i morgen... For jeg takler ikke slike situasjoner med så mange mennesker, hvis jegskulle være så uheldig å få mange på rommet. Betaler heller ekstra for familierom eller hotell.... Denne tiden vil jeg har for meg selv og med mine rundt meg...ikke andre som jeg ikke kjenner.....
Gjest Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 når har du termin? Jeg søkte på ullevål og det var helt fyllt der, fikk jeg beskjed om...har termin 10.mars
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 oi, jeg har termin i midten av januar.....Hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå