Gå til innhold

Tidlige graviditetssymptomer som minker?

mamma00

Anbefalte innlegg

Hallo alle tidlig gravide! Har noen opplevd å føle seg veldig gravid til å begynne med, for at det så merkes mindre etter hvert? Jeg er bare i uke 6, og har mindre sug etter mat hver 3. time denne uka enn forrige uke. I tillegg er jeg også mindre svimmel og trøtt, og orker mer (i utgangspunktet ikke mye å klage over...). Brystene plager meg ikke slik de gjorde først, selv om de fortsatt er småømme. Har jeg en truende spontanabort på gang, eller er det flere som har opplevd det samme og så har ting allikevel gått bra?

Huff, jeg er vel en ordentlig hypokonder som går og kjenner etter alt mulig, men etter flere tidligere MAs har jeg blitt veldig pessimistisk. (Nå forsvant symptomene riktignok overhodet ikke de gangene, men...)

Håper på noen svar, hilsen en tullete

Fortsetter under...

Er ikke tidlig gravid lengre, men da jeg var det syntes jeg informasjonen på www.pregnancyloss.info var beroligende. Der står det om tegn på

spontanabort, ma etc. Fin statistikk der også.. Der står det bl.a. at symptomer som forsvinner ikke er et tegn, symptomer kommer og går. Dette gjaldt meg også i begynnelsen, dvs. hadde veldig få tegn i det hele tatt..

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...