**Håper** Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei på deg. Jeg som deg kan også føle ting med andre. Men jeg klarer ikke selv å føle angående graviditet på meg. Kan du føle noe med meg nå om jeg er gravid? Har IKM alt fra i dag til helga. Usikker fordi jeg slutta på p-pillene for 2 mnd siden. Har vært gravid 2 ganger. Vi har hatt sex hver dag. Jeg blir 28 og han 34. Kan du også se kjønnet? På forhånd tusen takk=)
supermam5 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 heisann,klart eg vil fekk opp graviditet på deg innen 2 mnd eg me ein gutt å d ligge ein gutt te rett bak der igjen...du kan få opp te 5 ongar om du ønske d komme fram her jaffal......konne du sett på meg?? eg e 27 år
**Håper** Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for svar. Graviditet på meg innen 2 mnd ja..Betyr det at jeg kan ha blitt gravid nå? På deg får jeg opp graviditet rett etter nytt år med en gutt. Dette er noe jeg føler=)
supermam5 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 ja d betyr at du kan ha blitt gravid nå ja håbe du e d då....komme eg te å bli gravid me ein som e født i 78?
**Håper** Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 Whooo. Da er jeg spent her altså. Har i hvertfall klaffet fort de 2 gangene jeg har vært gravid før. Men at du blir gravid med en som er født i 78 er jeg veldig usikker på. Klarer ikke å føle noe her desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå