Gå til innhold

Noen flere som skal teste snart???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har 3 tester liggende på bade har så lyst til å ta en test, men jeg vet det er fortidlig.....som jeg skrev over her så venter jeg mensen på mandag da er det 30 dager siden sist mens og sånn var det gangen før der også.......tenker ikke på noe annet om dagen enn å bli gravid, det har nesten gått i hode på meg og det er jo litt skummelt...blir så missunerlig på jenter jeg ser er gravide..har to kusiner som er søstre som venter sitt første barn i desember hun ene 12 og hun andre 15 des blir ikke bedre å se de nei :(

Annonse

Har også lyst å teste, men har ikke IKM før enn om en uke... Har så lange sykluser...Merker ingen symptomer heller:(

Er i samme båt som deg Mas@nder, tenker ikke på annet jeg heller, tror det har gått i hode på meg!!:) Synes jeg ser store mager og barnevogner over alt!!!

Lykke til med testinga jenter!

Har utrolig lyst ja *Christina*

Men så er det ikke morgenurin nå heller da. Og hvis EL skjedde for 2 helger siden så vil den uansett bare vise negativt alikevel.

Jeg har heller ingen følelse på at jeg er gravid. Selv om jeg fikk en øm pupp i dag og en kvise. Hehe. Og det pleier jeg aldri å ha. Ser for meg den fossen av TR snart jeg.

Klart jeg skal holde dere oppdatert. Jeg blir heller positivt overasket om jeg er gravid nå. For jeg er heller forbredt på at mensen er rett rundt hjørne ja. Tar jeg en nå og den blir negativ, så må jeg holde meg til i hvertfall lørdagen om ikke mensen dukker opp.

Annonse

ja det er ikke lenge til nå, om ikke tr kommer før da. jeg har Ikm på mandag, og det KLØR i fingrene etter å teste NÅ, men jeg vet jo desverre at det er alt for tidlig. men kanskje jeg skal lure meg til å teste på lørdag eller noe slik. Hadde egentlig et mål om at jeg ikke skulle teste før etter ikm, men tror det blir vanskelig og holde. har egentlig ikke så mange symptom, men har litt, vell, vanskelig og beskrive, murring i magen. Noen ville vell beskreve det som tr murring, men det har jeg sldrig hatt, så kanskje det er det jeg går å kjenner på nå. håper ikke det:o) men men ellers er det ganske så stille med symptom her. dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...