Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Var helt uforberedt da. Skulle til vanlig legekontroll og så spurte han bare plutselig om vi ikke bare skulle bruke ultralydapparatet til å sjekke hjerterytmen på fosteret. Og det ville jo vi veldig gjerne!!! Hadde heldigvis med meg mannen min, så han også fikk se det lille underet. Var så herlig å se den lille! Legen prøvde å se etter kjønn, men han klarte ikke å se det. Men, vi skal på ordinær ul om ca 2 uker, så da får vi vel se litt mer da. Er bare så utrolig glad nå og går bare rundt og gliser Også super fornøyd med at jeg "bare" har gått opp 2,5 kg. Er 17+0 i dag.
Bellen Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 For en morsom overrakselse å få se den lille når mann ikke var forberedt på det! Jeg har aldri vært så nervøs som jeg var hele dagen før jeg skulle til UL. Å få se den lille for første gang er en kjempe stor opplevelse, så bra at pappa'n fikk være med også. Får håpe h*n ikke er så sjenert neste gang da, så dere får sett hva det blir:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå