Gå til innhold

Ohoi, mage!!


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

ja, plutselig var magen der. Og jeg er bare i uke 7. Hmm... har tidligere drømt masse om tvillinger.. og nå begynner jeg jaggu å lure og ja... Den magen da!! Står rett ut.

Jeg skal på party ikveld, men vet jo ikke hva jeg skal ha på.... for ingen der vet det enda.. Men, jeg får vel bare ta det som det kommer da.. De tror vel bare jeg har lagt på meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, er kommet like langt som deg, og føler kanskje at det så vidt begynner å komme en liten kul. Men det er sikkert fordi vi vet at jeg er gravid, mens de som ikke vet det enda ikke ser der særlig.

Du får kose deg ikveld og lykke til! Du får ha noen gode unnskyldninger på lager in case :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...samme her..jeg er 6+5...begynner å lure på om jeg er lenge på vei enn hva jeg tror...eller tvillinger...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå gir jeg opp!!

jeg tenkte jeg skulle ha på meg et skjørt, og det var romslig før. Og det ligger sånn flatt over magen. Men nå måtte jeg dra det opp til ribbeina for å få det igjen.. og da jeg endelig fikk det igjen så så jeg ut som ei gammel kjærring. Heh... Mamma holdt på å le seg forderva:p

 

jaja... hadde jeg bare kunne tatt på meg ei joggebukse så.. Men vil liksom ikke det heller da. Hadde de bare visst det så, kunne jeg jo det. Men foreldrene til sambo vet det ikke enda, så føler de må få vite det før jeg forteller hele vennegjengen. Ryktene går fort her. Så det blir vel ikke helt det samme om svigerfar får høre det på butikken:p

 

Men nå må nok bare sambo fortelle familien sin, tror ikke dette kan holdes hemmelig lengre...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er 10+3, har tatt av en del, det er bedre plass i buksene mine men ikke om magen.

 

det er ikke kjekt å gå i olabukser nå lenger, når jeg får lønn må nok jeg invistere i noen mammabukser for dette er ikke behagelig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo værtfall over 10 uker!!:P

 

Jeg har jo ikke lagt på meg noe.. men det har værtfall skjedd noe over magen. Jeg tror faktisk jeg må invistere i nye bukser nå jeg...

jeg er jo kjempeglad for magen.. Men mer fortvila over at jeg ikke finner klær idag!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...