Gå til innhold

mørke klumper/Flak med blodet..

Just be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta deg en tur til lege... Er ikke sikkert du har mistet...

Jeg hadde vondt en uke.. med småblødninger... så kjente jeg akkurat som rier... og blodet rant ut av meg da jeg satt meg på do.. så kom en stor klump... i etter tid kom det noen klumper til...

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt en lege og bedt om ultralyd.

Hvordan har du det?

Klem fra

Vet akkurat hvordan du har det. Skal også til legen kvart på to i dag. Må sjekke om allt er kommet ut eller om jeg trenger utskrapning..

Har snakket med IVF legen vår og vi skal begynne å stikke ved neste mens.. så da er vi igang igjen :-) Gleder oss! Kanskje er vi gravid i uke 44 :-) (beg. av november)

Må si som en annen sa til meg (på ass. befrukting) "Det er i motbakkar det går oppover"

:-)

Synes det var veldig greit sagt :-)

Lykke til til oss begge hos legen i dag. Gi en lyd da, hvordan det gikk med deg...

Klem fra meg

Må bare si at det er kjempe trist.. men vet du hva? Hva sier du til at vi prøver å få en august baby i stedet?? :-) JAAA! Vi må ikke gi opp....

Jeg får også gråte tokter inni mellom... i dag ville jeg vært 6 fullgåtte uker... skulle begynt på uke 7... Jeg har bestemt meg for å se fremover... ikke dvele med det som var... jeg tenker jo også at "hvem var det ... en jente eller gutt?" .. Vi har gledet oss så veldig til dette barnet... vært hos privat klinikk og gått igjennom hormon behandling.. jeg hadde til og med informert "alle" at vi var gravid..

Nå er de informert på jobben at det gikk galt også.. så da slipper jeg å forklare meg på tirsdag.

Jeg reiser til England i dag, og er tilbake mandag kveld. Men jeg vil gjerne følge med deg litt på veien... Skal vi muntre hverandre opp litt - og si hvordan det går i dag hos legen... så satser vi på august barn?

:-)

Varme klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...