Gå til innhold

Da har jeg värt hos gynekologen...

Anbefalte innlegg

..hun gjorde en GU og innvendig UL..

Hun kunne ikke se noe "fostersekk" eller hva det heter nå, men mente at det kunne väre tidlig for hvis jeg er gravid så er det ikke mer enn 3 uker ca, i og med at jeg ikke har hatt mens på en stund så var det vanskelig å beregne når evt befruktning fant sted..

Jeg mener at jeg hadde egglösning rundt den 25 august, så befruktningen skjedde vel 7-8 dager etterpå hvis det er tilfelle..

Hun mente at det er tidlig med hcg i urinen så testene slår ut både positivt og negativt.

Jeg må innrömme jeg ble litt skuffet, forventet vel at vi fikk se at det var noe der :( legen sier at fosteret er mikroskopisk så tidlig.

Gode nyheter er at ALT annet der inne ser bra ut, ingen cyster el lignende så det var godt å höre.

Hvis det viser seg at jeg ikke er gravid så vet jeg i allefall at der er alt i orden, bare å fortsette å pröve.

Fikk tatt en blodpröve for å måle hcg i blodet, kanskje den viser noe, skal dit på fredag igjen for å ta ny og se om den er steget..får vel svaret på mandag...

Ufff..LENGEEEE å vente....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6472303-da-har-jeg-v%C3%A4rt-hos-gynekologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...