UngVoksen-over termin Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Beklager at jeg ikke har lagt merke til hvor du er i løypen - vet at du prøver og venter på svar... Har du satt inn egg kanskje? Ååå som jeg håper at dere får det til :-) Du er nå en tøffing også, som er lærer for 10. klasse?!! (så det på bli kjent) Er selv stemor til en 15 åring - han er verdens skjønneste - men jeg merker at vennene kan være en håndfull for foreldrene ;-) Ikke minst for læreren.. husker selv når jeg var på den alderen. :-) Er ikke det ett slitsomt yrke da? Har du sykemeldt deg mens du prøver? Klem
Linchen Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Å så hyggelig å få innlegg stilet til meg! Jeg fikk satt inn to egg på torsdag, så nå er det litt over en uke til det store svaret... Venting er slitsomt! Har hatt et par grinedager, men nå er alt så meget bedre! Tøffing? Takk, men kjenner meg helt normal. Liker godt å jobbe med ungdommene, men det ER slitsomt. Jeg er noe ekstra hissig på dem om dagen, men det har de bare godt av, for jeg er nok litt for mild til tider... Stakkars, om de bare visste om alle hormonene som fjernstyrer kroppen min... Jeg er ikke sykemeldt, det burde jeg kanskje vært? Det har liksom ikke vært et tema fra klinikken sin side, men jeg må kanskje ta tak i det selv i så fall? Litt rart å være hjemme når jeg ikke føler meg noe sjuk... Det er jo også godt å ha mye som skjer rundt meg, så slipper jeg å tenke så mye. Ser likevel at hodet er helt bomull og at oppgavene flyr litt fort - skolen min er veldig opptatt av å ha hundre prosjekt på gang samtidig kan det virke som. Savner å kunne forberede timene godt, som jeg innbiller meg at de kunne i ganle dager. He he. Prøver i alle fall å hvile en lang stund når jeg tar utrogest på ettermiddagen, det føles nødvendig. Har du vært noe sykemeldt? Hva begrunner man det med i så fall? (Sær fastlege...) Hvordan går det med bryllupsplanene?
UngVoksen-over termin Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Ååå så spennende da! Håper de har festet seg! Ja, man gråter lett.. selv ble jeg så irritabel - på ingenting.. bare var det.. :-) Tja.. jeg var ikke sykemeldt i rugetiden, men nå ønsker jeg at jeg hadde vært det... Men uten at det sikkert hadde noe med SA å gjøre.. Bare pass på å hvile deg :-) Det er jo akkurat nå - ca 6 dager etter at egget skal feste seg.. :-) Jeg var sykemeldt fra egguttak til innsetting. 3 dager. Fikk det av legen på Klinikken. Ellers begrunner du det med at du er sliten etter egguttak, og ønsker hvile og ro i denne psykisk slitsomme tiden. IVF rett og slett. :-) Jo, bryllupsplanene går veldig greit :-) SKal få tilpasset kjolen neste helg (har lagt litt på meg rundt livet siden jeg kjøpte den.. urk) og sydd den opp og inn litt :-) Ellers drar vi til Brüssel i oktober for en siste prat med hotellet. Skal gifte oss på den norske ambassaden - og får flydd familie ned for den helgen. Skal snakke om menyen og farge på serviettene - samt skal jeg treffe frisør og blomster dekoratør, og finne fotograf. Gleder oss veldig!! Det meste er ordnet på forhånd - så det er ikke så veldig mye å styre med heldigvis :-) Men det blir kjempe spennende!!
Linchen Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Hallo, hvordan har du det i dag? Så spennende med Brüssel! Høres ut som det blir en herlig helg dere får, ser det levende for meg. Du blir sikkert nydelig uansett innsying og utsying. Og dagen blir god med tanke på at dere får starte så raskt med neste forsøk. Hurrrrra! Kanskje greit å ha bryllupsprosjektet å tenke på også, så flyr dagene av gårde til neste forsøk. Snakket med ei på jobben i dag som har TRE prøverørsbarn. Godt å ha ei i nærheten som jeg får lov til å spørre i tillegg til dere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå