theal Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Vi kan vel kjenne andre bevegelser enn spark også? Mener jeg kjenner to forskjellige bevegelser der inne i alle fall.. Det ene er spark, men har en annen bevegelse der inne også jeg kjenner av og til..som om babyen snur seg eller noe...en rullebevegelse på en måte..
DiddiDaddi Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg bruker å kjenne annet liv en spark også ja, kan kjenne at babyen er på den ene siden av magen, også plutselig er på andre, eller at den snur seg. De har god plass enda, og turner nok rundt og koser seg )
En liten mamma Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg kjenner også en sånn rulle-bevegelse der inne, i tillegg til dult og spark. Innbiller meg at h*n tar salto når jeg kjenner den bevegelsen! Syns det er så festlig å forestille meg hva det egentlig er h*n driver med der inne hele dagene... Vi prater om det når vi har lagt oss, da holder den lille et lite show for meg og pappan -vi ser for oss dansing og saltoer og kick-boksing og sånn! Festlig!
Lapez Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 jeg kjenner også to forskjellige bevegelser, en sånn helt klart spark, og en annen feeling, akkurat som han dsriver å snur seg og turner der inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå