Gå til innhold

Nedsunket mave..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har sunket ned??

Min er sunket helt utrolig mye de siste dagene. Så langt ned som det går ann. Sambo kommenterte det tilogmed i går. "Så langt ned den henger da..."

Er 27+6 idag etter ordinær ul termin. (men 30+5 etter 1. ultralyden vi var på)

Blir spennende å se hvem som stemmer mest.

Og kommer ikke til å gå over termin ifølge legen siden det var så stort sprik mellom de to ultralydene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som har sunket her i alle fall...... :-)

Skrevet

Ja min mage sank og , tror det var i uke 29 den sank, skikkelig rart å se forskjellen, den henger lenger ned. Leste et sted at det skulle skje rundt uke 34, men bare greit at den har gjort det nå synes jeg da :o)

Skrevet

Er litt godt ja, for nå trykker det ikke så mot lunger og mavesekk. Mindre sure oppstøt faktisk. Men blære får litt mer trykk nå da ;)

Skrevet

Min sank for 3 uker siden, synker mer og mer synes jeg....den er veldig lav nå. Er i uke 31 nå:)

Skrevet

Sunket her også. Har faktisk fått kommentarer på det to ganger i løpet av den siste uka! - og det er mye lettere å puste, litt lettere å bøye seg etc.

Skrevet

Fint å høre at det har skjedd hos flere. Syns bare det virket så tidlig. Men skal vel være sånn da :)

Skrevet

Min er også lav,...føler jeg går med den mellom beina..hehe, magen altså..:-) Skrever og ser ut som en mann når jeg sitter rett opp og ned.., hehe... tungt da...

Skrevet

Min har liksom vært litt langt nede hele tiden den.... men har ikke sunket noe mer...

egentlig visste jeg ikke at den sank i det hele tatt jeg ;-S gjør den det på alle?

Skrevet

Jeg veit ikke egentlig. Bærer ganske lavt i utgangspunktet, så jeg vet ikke helt hvor den skal gjøre av seg om den skal synke lenger ned?:))

Skrevet

Heldige dere er....tror ikke min er sunket....den gjorde nok det sist, men veldig lite...jordmoren kommenterte at hun syntes jeg hadde babyen helt opp i halsen rett før den ble født...og sånn føltes det også...spydde veldig mye den siste tiden....kjenner faktisk jeg har begynt å bli litt dårlig nå også, men synes det er litt tidlig....kanskje det er spysyken.....vet at den går her i Bergen....og sambo har også følt seg litt dårlig...

Skrevet

Å da gleder jeg meg til min synker også,om det gjør at babyen ikke sparker ihjel ribbbena mine mer??! Er i uke 30 nå og jeg er så kort pustet og UTROLIG støl i ribbena!!! Han sparker og står i nesten døgnet rundt..godt å kjenne at han er der,men utrolig slitsomt og ikke minst vondt i lengden.

Sover aldri om nettene mer.

Men det er vel litt av sjarmen;o)

Skrevet

Håpa magen min også sønk snart... så æ kan få pust igjen... hold på å bi sprø a ikke å få pust orntli...

Skrevet

Venter og venter... Føler at jeg har magen oppi halsen. Vil at den skal synke NÅ!

Skrevet

Det er det beste. Har hatt en periode nå hvor han har prøvd å kile beina mellom ribbeina mine. Råvondt. Det har jeg ikke merket noe til nå som maven er sunket godt ned.

Har kastet opp gjennom hele svangerskapet, men ikke nå lengre.......... En uke uten oppkast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...