Gå til innhold

Desember: I dag er det ikke vår dag!

Anbefalte innlegg

Eller det begynte egentlig i går. Hans Marius skulle reise seg etter en kjøkkenstol, med det resultat at stolen velta over han. Fikk en skramme på nesa. I dag skulle jeg på do, og han hadde reist seg etter stuebordet, og falt i gulvet. Skrek som bare det, men gikk fort over. Seinere reiste han seg igjen ved stuebordet, og tok telefonen osm lå på bordet. Da glemte han å holde seg, og ramla rett i gulvet, med ansiktet på telefonen. Resultat: stort rødt merke på høyre kinn!!! Kan jo ikke sette han ned hver gang han reiser seg, men prøver jo å være klar og ta han. Nei, nå får han bli med meg på do fremover.....

Og så skulle storejenta vår til frisøren etter skolen. Avtalen var at vi skulle møtes utenfor frisøren når hun var ferdig på skolen. Lillegutt var hjemme med faren. Så ringer pappaen et kvarter før frisørtimen, at jenta hadde glemt seg, og gått hjem i stedet for å møte meg. Hun var helt fortvila og gråt sine modige tårer. Fikk henta ho, og vi rakk timen.

Så forteller ho at ho har hatt en litt trått dag på skolen. Bestevenninnene hadde tulla med henne, og dratt spøken litt for langt. Så hun var litt lei seg. Nei, nå skal hun på kino med den ene venninnen og se Trigger, så håper det hjelper på humøret.

MEN, vi fikk pakke fra vår hemmelige venn fra skravlesiden, og det var jo koselig.

Fortsetter under...

Åja, kjenner de dagene.

Eller for å si det sånn året.

Året 2006 har ikke vært vårt år.

Det begynte med at da jeg var på svømming med eldstejenta ble vi påkjørt på parkeringen, to skjemer bulket og hjulbuen så bøyd at jeg måtte få hjelp til å bøye den ut før jeg kunne kjøre, og ingen lapp, svis 20000,- rett ut..

så streiker komfyren

Vannlekkasje i den badet nede

mannen tippa å¨motorsykkelen ikke skadet selv men sykkelen......

Kjøleskapet streiket

eldstejenta brakk armen

Så nå håper jeg at vi har hatt vår del og det er leeeeenge til neste gang..

Ha en superduper dag. videre

Klem fra meg

åja, spennende med gips skal jeg si deg. Hun får jo så mye oppmerksomhet...

Var på kontroll på tirsdag og da la de en mer støttende gips, glassfiber?

Så nå kan de bare passe seg hvis de skal være slemme med henne :o)

Håper dere får en dag med mindre knall og fall.

Klem fra oss .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...