Gå til innhold

virker som de som blir gravide etter lang tid, har hatt mindre sex

Anbefalte innlegg

den pp de blir gravide...synes jeg leser å vi prøvde bare en gang pga bla bla... så lurer på om kanskje man ikke skal ha så mye sex i pp... lurer på om eggcellene og sædcellene blir imune mot hverandre..? er det noen som mener noe om dette?? og bør man ikke ha sex fra el til ikm tlfelle man roter til noe..synes jeg leste det her et sted...

noen som mener noe her? ;)

Fortsetter under...

Jeg har blitt gravid 3 ganger, og alle 3 har blitt til ved at det tilfeldigvis ble veldig lite sex den måneden. Jeg tror det kan ha noe med sædkvalitet å gjøre, at noen har nedsatt kvalitet uten å vite det. Jeg innbiller meg at kansje min kjære har det, så denne pp har vi hatt tørkeperiode mellom tr og el, og satt nådestøtet dagen med pos el test og dagen etter. Prøver på en måte i tillegg å lage gutt :-) Så gjenstår det å se resultatet i neste uke. Klaffer det ikke nå, vil jeg uansett a lite sex i neste pp også

Annonse

ja der ser du, lurer på om min teori stemmer litt altså.... skal prøve å holde min kjære unna til neste uke da kan vi ha sex annen hver dag en uke..og da er det ferie så han kommer garantert til å prøve seg..(forresten nevnte jeg til han i sted at vi kanskje burde trappe ned, men det ville han ikke barn skulle ik få ødelegge sex livet vårt..så er jo noe i det, alt må ikke dreie seg om å prøve å få barn...) men likevel så skal jeg la han komme utenpå noen ganger hehe

sex hver dag er ingen vits, da sædcellene trenger og "godgjøre" seg, og dette tar vaneligvis noen dager.. og igjen da blir de "kvikkere" og raskere.. som igjen gjør det større mulighet for å bli gravide!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...