fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 var hos jm i går og ho meinte at mitt barn lå i tverrleie...er no i uke 33. er det noen sjangs at babyen snur seg no, når eg er så langt på veg? eg måtte ta ks sist gang, da lå jenta mi i sete...
mooki Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Min hadde snudd seg da jeg var på kontroll i uke 38 så det er absolutt mulig:) Uansett vil de prøveå snu babyen enten du vil eller ikke fikk jeg beskjed om og vistnok er det veldig lett:) Lykke til
gammel røy Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 min lille lå også i tverrleie i uke 33, jeg kjente at hun snudde seg for en uke siden (er nå i uke 35). Vil sikkert få bekreftelse frq jordmor i uke 36 om at hun har snudd. Det var ikke til å ta feil av, hun styrte lenge og etter å ha sparket meg på høyre og venstre side (hender og føtter samtidig) sparker hun meg nå øverst på magen (må nok ligge med beina ut mot magen). Sikkert god sjanse for at ditt nurk snur seg, veldig sjelden med tverrleie... Lykke til!
gammel røy Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 når jeg spurte jordmor i uke 33-34 om jeg burde være bekymret for at hun ikke ville snu seg, så sa hun at hun ikke var det minste bekymret, men at hun ville sjekke ekstra godt for stilling i uke 36. Slo meg til ro med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå