Gå til innhold

se her dere som prøver på nr to!

Anbefalte innlegg

jeg var på ahus i dag og fikk pergo for første gang!

hu fortalte meg at det kan være ett problem og bli gravid dersom en fortsatt har melk!

noe jeg har så jeg fikk resept på noen piller som stopper melkeproduksjon!

de skal jeg ta til melka er helt borte eller jeg vet 100% at jeg er gravid!

dette skal gjøre det lettere og bli gravid!

jeg fikk vite veldig mye nyttig i dag og vi ble opptimister igjen ang prøvinga!

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei

Egentlig litt godt å lese dette her.Jeg har jo hørt begge deler om amming og graviditet,mange blir jo gravid selv om de ammer. Så jeg tenkte det ikke hadde noe å si at jeg ammer 1-åringen min et par ganger om dagen.

Men jeg har ikke blitt gravid og i de to tidligere sv.skapene har jeg blitt det uten alt for mye slit.

Kanskje det hjelper å kutte ned på amminga,det er jo nesten tomt allikevel.Puppen er jo bare en smokk for tiden tror jeg.

Jeg ble litt mer optimistisk jeg også nå :)

jeg slutta å amme for snart ett år siden, men har fortsatt melk... har hatt en SA på februar og en MA på juli, så kanskje det er derfor jeg har igjen melk... vet ikke jeg... men jeg ble i alle fall gravid to ganger, selv om jeg har melk i puppene...

Vet ikke jeg nei, man får bare stole på legene:)

klæm og lykke til alle sammen:)

Hjelp, ble litt nervøs nå...

Har faktisk ikke hørt at amming kan ha noe å si på sjansen for å bli gravid. Prøver å få nr 2 nå, men ammer fortsatt datteren min både natt og dag. Trodde så lenge jeg hadde EL at det var stor sjanse...

Kan du si noe mer om hva AHUS sa om amming og sjansen for å bli gravid? Interesant dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...