Gå til innhold

er såååå glad jeg :)

Anbefalte innlegg

nå har vi vært på tidlig ul pga vi mistet i mai. nå er jeg tre mnd, og den lille lå og sparket alt den kunne og vinket til oss. så sa sambo, hva gjør h*n nå? da klødde h*n på nesen bare. hi hi, dette er noe av det beste j har opplevd. jeg ble såååå glad. jeg lå i stolen med store solbriller og halve kroppen lammet, har migrene 4 ,5 dager i uka... men hva gjør vel det når man har den største skatten i magen........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6471587-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-glad-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig koselig! Jeg har også mistet, så kan tenke meg hvor glad og lettet du er nå. Godt å vite at det kan gå bra andre gangen. Fortsatt veldig tidlig for meg enda, men krysser fingre og tær for at det skal gå bra nå.

Nå får du bare slappe av og nyte alt det spennde som skjer. Pass på deg selv og lykke til :)

tusen takk for det :)

jeg skl krysse alle fingre og tær for at det går godt med deg og denne gang. det er j sikker på det gjør :) det er i allefall godt å ha kommet seg over denne kneika, da føler man seg litt tryggere. for du verden så usikker man er i denne første perioden. skl tenke på deg, pass på deg selv du og, og masse lykke til!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...