Gå til innhold

Ahhh...Det klør i fingrene mine med å ta en vanlig CB test nå....

Anbefalte innlegg

Har så lyst å ta en test bare for å se om jeg kan være gravid.

Men føler ikke jeg har blitt gravid. Har IKM alt fra i dag til søndag. Vet ikke helt hvordan syklusen min er nå etter p-pille slutt.

Har 2 vanlige CB tester liggende. Men jeg vet jo innerst inne at den blir negativ.

Fortsetter under...

Har veeeeeeeeeelig lyst ja. Men jeg trur (er ikke sikker) at jeg hadde EL ikke denne helga som var, men helga før der igjen. Så til helga er det 2 uker siden. Har ikke brukt EL tester eller hatt noe slim som kan strekkes. Men hadde veldig vondt i magen og ubehag da han støta oppi meg den helga. Tester jeg nå så er det nok litt for tidlig.

Godt mulig det er for tidlig da ja... Det er jo så dumt sånne tester koster så mye! Litt dumt egentlig å kaste bort en test dersom den likevel skulle lyse "ikke gravid" :)

Og du...en liten ting til. Ang den der spåingen som jeg skrev på et innlegg lengre ned her. Har i grunn ingenting i mot at det blir spådd litt her inne på BliGravid, men det er bare at når først noen begynner så tar det jo fullstendig av! Da jeg logget på idag var jo nesten hele første siden folk som ville bli spådd av deg.

Fortsett med spåingen din du! Håper du ikke ble sur på meg for det innlegget?!? Ønsker jo ikke å komme med vond kritikk og lage krangler her inne. Det er jo så mange koslige jenter å treffe her inne.

Hvis din ikm er alt fra i dag og til søndag, så ville jeg gjemt testene til fredag jeg da. Eller lørdagsmorgen. Koselig å få vite at man er gravid under lørdagsfrokost og ikke en travel hverdag! Krysser alt for deg jeg da, jenta! :0)

Kjære deg, det går helt bra. Er ikke sur. Kan skjønne at det kan bli litt mye her inne med spåing. Men vil ikke kalle det spåing, for det gjør jeg ikke, men kan av og til føle. Jeg følte på meg Alva, sunny og m@mi at de kom til å teste positivt og var gravide. Det stemte. Og da begynte folk å spørre meg....Syntes det er bare koslig og gjør ingenting for meg, men kan jo forstå det blir litt mye om det for noen.

Men alt må tas med klype salt. For ikke alltid jeg klarer å føle riktig.

Ja dere er en kjempe fin gjeng. Og derfor må vi holde på den gode stemningen her og ta vare på hverandre=)

Annonse

Ja ikke sant Lone. Jeg vet. Og min kjære blir 34 år til lørdag. Så det hadde vært morro å testa lørdag morgen. Men, jeg får nok mensen før helga eller at testen blir negativt alikevel.

Åh, som jeg føler med deg! Jeg har ikke kontroll over ikm etter pilleslutt, men vet det kan være når som helst nå... Har heller ikke peiling på eggløsning, så jeg får bare håpe og håpe, selv om jeg ikke har den store opptimismen denne perioden..

Angående det at du fikk vondt når han støtet opp i deg: Jeg opplever dette ofte og har lenge lurt på hvorfor det noen ganger gjør vondt og andre ganger ikke, og har etter hvert (etter å ha lest en del på disse sidene...) funnet ut at det mest sannsynlig er livmortappen som har krøpet ned/frem. Får som regel vondt i forbindelse med mens og midt i syklusen. Litt dumt hvis dette stemmer, for da betyr jo det at jeg bør ha sex de gangene jeg får vondt..

Uff, ble litt lenger enn jeg planla dette. Men siden du ikke har hatt vondt før, så er det sikkert ikke samme greiene, så lykke til når/hvis du tester!! *Krysser fingre og tær*

Takk for dine lykkeønskninger Sol82:)

Hmm. Livmortappen som har krøpet ned/frem. Men det er så rart at det er bare noen ganger midt i syklusen at det blir sånn ubehag da han støter oppi meg. Derfor har jeg lurt på om det kan være fordi det er EL. Nei jeg vet ikke. Hadde veldig trykk nederst i magen om du skjønner. Og det er altså 2 uker siden til helga.

Huff. Jeg vil teste, men vet det blir negativt alikevel, så det er bare dumt av meg om jeg tester nå. Jeg må holde meg. Når har du tenkt å teste?

Krysser fingrene for deg også=)

Jeg ville tatt den jeg....MEn så er ikke jeg noe prakteksemplar på tålmodighet da.

Jeg hadde IKM i går og har testet negativt mandag, tirsdag og onsdag. HAr siden dag èn etter mensslutt hatt SKIKKELIG Pms-smerter, i dag er jeg på første dag uten et eneste symptom. MEn ingen TR. Jeg er da av dem som har bestilt graviditet i oktober. Hadde regnet med TR i går. 4 dager med den, fullt "kjør" i tre uker, og dermed kryss i ruta.... Gikk jo som bestilt sist. Nå sitter jeg her og er redd fir at ingenting blir som planlagt. At jeg blir en av dem som går månedsvis uten å få TR tilbake. Ble spådd graviditet først til våren på spå-sidene. ACH, mein gott..... DET er ikke aktuellt, for da passer det absolutt ikke.

Tilbake til det med å teste, det er så greit å bli kvitt disse testene som ligger å frister. *ta en, ta to, bli kvitt dem :-)* Nå skal jeg ikke ha flere tester innenfor husets fire vegger før jeg VIRKELIG føler at det kan være noe... FOr jeg tror at når man er gravid så vet man det egentlig innerst inne... eller. De stresser opp meg bare iallefall...

Lykke til da juhujenta. (litt kult navn da. )

Takk for det abcd123

Ja tenk som vi går rundt å tenker på graviditet. Men om jeg ikke er gravid nå så blir jeg ikke sååå lei meg. Fokuserer på det positive og tenker : Jaja, da er det bare å prøve igjen. Vips, så sitter spiren der.

Men sist jeg var gravid så hadde jeg ingen spesielle symptomer. Da visste jeg at jeg hadde IKM en torsdag og husker jeg testa da en mandag og den var negativ. Så kom lørdagen og da testa jeg positivt 2 dager over IKM. Kunne ikke skjønne jeg var gravid da får jeg hadde jo ingen spesielle graviditetsymptomer. Men jeg var altså gravid den gangen.

Men jeg føler ikke noe nå nei.

Forrige gang hadde jeg ikke symptom heller. Trodde jeg hadde fått noe urinveisinfeksjon jeg, for jeg tissa mye og ofte. Etter å ha testa positivt så slo det meg selvsagt, samt at jeg i en ukes tids hadde synes at svetten min OG urinen luktet søtlig, nesten kvalmende søt. Men så INGEN sammenheng mellom det og graviditet så jeg følte meg symptomfri, men før jeg bestilte legetime for å gjøre noe med urinveisinfeksjonen min så tenkte jeg,-enn hvis jeg har blitt gravid alikevel. (da var det noe innerst inne som varslet fra, og ikke de fysikse symptom som faktisk var der) Rart det. Gikk hele tiden og kjente etter fysiske tegn på at jeg var gravid, men overså de helt da de dukket opp.... Ja, det hender vel at man ikke ser skogen for bare trær,-eller noe sånt- Nei, nå skal lillejente i seng, og jeg skal ta en time på ergometersykkel. Ha en fin kveld alle som prøver og skal prøve.

:o) (det er med o den lages ja......)

Jeg venter nok litt med å teste, for jeg ble veldig skuffa sist mnd når det gikk 30 dager uten mens...har aldri gått så lang tid med meg hverken med eller uten p-pille. Kjøpte dobbel test forrige mnd, så har en test som ligger og venter, men siden jeg ikke vet når el var eller når ikm er, og har hatt lite sex denne mnd, er jeg for en gangs skyld ikke så stressa... Vil selfølgelig teste, men tror ikke jeg er gravid og har ingen symptomer, så jeg tenker jeg skal vente til det har gått i hvert fall 30 dager (7 dager igjen).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...