Gå til innhold

Noen som skal begynne på babysvømming med julibarna sine da?


Siza m/prinsesse og juleprins

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt oss på det da. Kurset starter 19 oktober. Både gruer og gleder meg til det... :o)

Noen med erfaringer fra det med tidligere barn el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lyst til å ta han med på babysvømming jeg også. Spesielt pappaen er gira :)

Leste et sted at man burde være tidlig ute pga få plasser, men gidder ikke stresse.

Har noen venninner som gikk med barna sine, og alle opplevde det som veldig positiv - og bebisene likte det kjempegodt.

Min sønn er glad i å bade, så jeg kan tenke meg han ville likt det.

Hvor er det du har meldt deg/dere på?

Vi har ingen bil og bor i Oslo, ganske sentralt, og så vil min samboer gjerne være med, så det måtte være et kurs som går om kvelder eller i helgene. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker på det, men vi har ikke undersøkt mulighetene. Har også hørt at det er så lang ventetid på babysvømming her i Oslo.

 

Har jo slitt med at min lille ikke har likt å bade, men nå ser det ut til at han aksepterer det. Om ikke det blir babysvømming på oss, håper jeg i alle fall at vi får satt inn badekar når vi skal til å pusse opp badet... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tenkt å melde oss på babysvømming, men har ikke fått undersøkt hvor og når ennå. Vet at bl.a Røde Kors har babysvømming...

Hos oss er det pappa og Victoria som skal i vannet og jeg være assistent på bassengkanten :)

 

Ellers har jeg meldt oss på babymassasje (www.oslojordmor.no). Det begynner 17. oktober, og det gleder jeg meg også til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi meldte oss på gardermoen vi da. oppstart 19 oktober. var godt med ledige plasser når jeg meldte meg på.. vi var nr 3.. hehe..

gikk inn på norges livredningsselskap, romerike krets da, siden jeg bor her..

 

nls-romerike.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tenkt å begynne:-) men ikke meldt meg på noe ennå! har sett på babyswim på hovseter i oslo, men det ligger litt langt unna for meg desverre. Men kan nok hende jeg drar på det allikevel, pga det virket som et veldig bra sted! spes lokale for bare babysvømming som renser vannen hver dag og tar bakterieprøve 2 ganger om dagen!

 

www.babyswim.no for de som vil titte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...