Gå til innhold

Jeg har slutta:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare skryte litt av meg selv. Idag er det 5 uker og 2 dager siden vi fant ut av graviditeten, og jeg har vært røykfri i hele 5 uker og 1 dag:-)

Jeg hadde aldri trodd at det skulle være så "lett" for meg å slutte! Har jo vært super- storrøyker siden jeg tok mitt første trekk for nesten 10 år siden:-(

Lykke til alle sammen, bit tennene sammen. Dere klarer det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!! Gratulerer""

Skrevet

GRATULERER!!!

Jeg og har klart det : ) Har vært røykfri i 3 uker nå!

Stå på!

Skrevet

Lykke til. Du er kjempeflink. Jeg sluttet også da jeg fant ut at jeg var gravid. Og det stor røyksuget uteblir vist...

Skrevet

gratulerer alle sammen.kjempestolt over dere...

hadde bare jeg vert like flink.skal ha nå i november.enda ikke klart de.men gir aldri opp.noen gode råd dere som har klart de.var ikke dagene helt grusomme,hvor lang tid varte dette?

jeg vil slutte og gir meg ikke.men måtte roe ned tidligere.ettersom jeg fikk beskjed av legen.prøvde så hart og slutte ble for stresset og barnet ble uroligt og stresset.legen ba meg ikke stresse me de for mye men abre trappe ned heller.ettersom stresset gjor vondt verre for barnet.men nå er jeg klar igjen.-.vil bli røykfri for godt.

anyone please help:(

Skrevet

Heia..

klart du også skal klare dette....

Jeg har nå klart å slutte etter 25 år..

er kjempestolt av meg selv.

Det bør alle være som klarer å slutte, men røykesuger avtar for hver dag, den første dagen var værst.. klarer du den første dagen så husk at neste er ikke fullt så gale.. den tredje enda mindre osv.. i dag er jeg på min 6 røykfrie dag, har bare kjendt suget 3 eller 4 ganger.. og så varer de bare i 10-20 sec hver gang.. mot den første dagen da hadde jeg røysug sikkert 20-30 ganger og det varte i 1-2 min hvert eneste sug.. så hvis ikke dette motivere deg så vet ikke jeg..

Husk det blir bedre og bedre dag for dag..

Lykke til alle som leser dette innlegget og sliter med å slutte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...