Gå til innhold

Noen med termien 29-30mai her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin 01.06, så ikke så langt unna... Dette blir min nr. 2, håper alt går bra. Er litt forstoppet, jeg, og kjenner det på puppene. Ikke kvalm ennå, sist ble jeg det fra uke 6-7.

Lykke til videre! Ventetiden til uke 12 er jo ganske lang....

Hei! Jeg har termin rundt 27 mai. Mistet i mars, så er ekstra spent denne gangen. Håper virkelig at det går bra nå. Har ingen barn fra før. Jeg også merker det godt på kroppen, men trøster meg med jo flere tegn jo bedre selv om det ikke trenger å være sånn. Hvis det fortsetter i dette tempoet tror jeg ikke at jeg klarer å skjule det helt til uke 12. Veldig spennende og skremmende det her :)

Annonse

Hei!!!

Jeg har termin den 30 mai. Dette er min andre. Var veldig kvalm etter uke 6 med den første, så lurer på om jeg blir det med denne også.

Jeg var hos legen i går, og fikk vite at blodtrykket mitt var litt lavt. Sikkert derfor jeg er så svimmel og trøtt..Vil bare sove hele tiden..Har ellers symptomer som ømme pupper og tisse mye.

Synes tiden går altfor sakte. Jeg har ikke fått noe "mage" ennå...men den kommer vel.

Noen andre som er plaget med blodtrykket da?

Jeg sliter....

Jeg har også termin 30 mai!

I dag stekte jeg meg en kyllingfilet, og syntes at det luktet våt hund?!? Er ikke sulten, har bare lyst på "ren" mat og har litt vondt nederst i magen og korsryggen, også stikker puppene! Heldigvis skjer det noe iallefall. Gleder meg til uke 12....

Heisann alle sammen :)

Jeg tror jeg har termin 29 eller 30 mai hadde sist mens fra 23 aug, kan det stemme og hvor langt er jeg komt? Tror det er 5+3 viss jeg regner rett. Har ei jente på 3 år gleder meg masse til å fortelle og forklare henne det. Men går ikke å fortelle det enda, ho hadde sikkert fortalt alle i barnehagen det neste dag :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...