*Vetlis* Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Om det er mulig å teste positivet med digital uten å være gravid? Har jo hørt så mye! Om at den trenger mer HCG enn andre tester før den viser pos. osv! Men jeg testet pos. midt på dagen i går! Så skulle jeg ta en QP i dag på morran, for å vise det til mannen min! Å den var veldig neg!!! Jeg beg nesten å gråte! Hva skjer liksom????
Petrinemor Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 cb digital skal jo være bombesikker.. qr er mye mindre til å stole på har jeg hørt. HVis jeg var deg ville jeg spart på urinen uten å drikke så mye i ca 2 timer, løpe på apoteket og kjøpe en ny test.. sikker på at du er gravid jeg :-)
*Vetlis* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Uff, jeg håper så inderlig at du har rett! Å det er 2 tester i ekspress fart på vei hit ) Mannen min skulle ha med fra jobben.... Beg nemlig å bli lei av å kjøpe de nå ;o)
Petrinemor Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 lykke lykke lykke til til deg!!! Her krysses alle fingre og tær.. men jeg tror nok at du er gravid ja.. ville nok ikke stått gravid i displayet om ikke :-)
*Vetlis* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk! Håper du har rett )
*Vetlis* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Sussa, er det meg eller petrine du mener?
melkekua™ Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Hei vennen ) Hva er det som skjer??? Negativ sier du med QR? Dette kan jo ikke stemme!!! Hvordan gikk det med de andre testene? Sender en suuuuuuuuuuuuuuupergooooooooooooood klem til deg!
*Vetlis* Skrevet 27. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2006 HAr ikke testet enda! T skulle kjøpe for meg, men kom tilbake md QP å den er teit, så jeg har ikke lyst til å tese med den!!! Vet du om noen som har både QP og digital? Slik at jeg kan bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå