Gå til innhold

noen som vet??? FORTVILA NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er mulig å teste positivet med digital uten å være gravid?

Har jo hørt så mye! Om at den trenger mer HCG enn andre tester før den viser pos. osv! Men jeg testet pos. midt på dagen i går! Så skulle jeg ta en QP i dag på morran, for å vise det til mannen min! Å den var veldig neg!!! Jeg beg nesten å gråte!

Hva skjer liksom????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cb digital skal jo være bombesikker.. qr er mye mindre til å stole på har jeg hørt. HVis jeg var deg ville jeg spart på urinen uten å drikke så mye i ca 2 timer, løpe på apoteket og kjøpe en ny test.. sikker på at du er gravid jeg :-)

Skrevet

Uff, jeg håper så inderlig at du har rett! Å det er 2 tester i ekspress fart på vei hit :o) Mannen min skulle ha med fra jobben.... Beg nemlig å bli lei av å kjøpe de nå ;o)

Skrevet

ååå....kom på msn da!

Skrevet

lykke lykke lykke til til deg!!! Her krysses alle fingre og tær.. men jeg tror nok at du er gravid ja.. ville nok ikke stått gravid i displayet om ikke :-)

Skrevet

Tusen takk! Håper du har rett :o)

Skrevet

Sussa, er det meg eller petrine du mener?

Skrevet

Hei vennen :o) Hva er det som skjer??? Negativ sier du med QR? Dette kan jo ikke stemme!!! Hvordan gikk det med de andre testene?

Sender en suuuuuuuuuuuuuuupergooooooooooooood klem til deg!

Skrevet

HAr ikke testet enda! T skulle kjøpe for meg, men kom tilbake md QP å den er teit, så jeg har ikke lyst til å tese med den!!! Vet du om noen som har både QP og digital? Slik at jeg kan bytte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...