Gå til innhold

Noen som vet noe mer om prosjektet i Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Ja, jeg tenkte på det prosjektet der de tester ut nye medisiner. Vet ikke hvilken medisin det er enda. Man går utenom køen, og får forsøket gratis. Det er jo ganske spennende.

Hadde vært gøy å høre hvordan det gikk etter at du har vært der på mandag:-)

Annonse

hei!

Vi skal være med! Har vært på første besøk, og skal starte med hormoner ved neste mens allerede! Så dette går unna, og vi er veldig spente!!

Fikk et veldig godt førsteinntrykk av Porsgrunnsklinikken. Dette er første forsøket vårt, krysser fingre for full klaff.

Blir jo noen ekstra besøk i forhold til vanlig IVF, men vi har forståelsesfulle arbeidsgivere, så det blir ikke noe problem. Har lang reisevei, så blir vel noen netter på hotell i forbindelse med ultralydene før egguttak.

Lykke til til dere andre også! Vi får oppdatere hverandre underveis. Var 1400 par på verdensbasis som skulle være med på dette.

Da er vi i samme bås , første forsøk her også. Vi bor ca 1.5 time unna vi da , så da er det lettvint å dra dit , dessuten har jeg svigers i Porsgrunn så da er det greit å overnatte der....Valgte Porsgrunn fordi vi har hørt så bra om det . ennå vi bor nærmere Oslo. Også var visst også ventetiden kortere enn på riksen....Ha ha gleder meg allrede til hormoner på mandag....puh!!

Hei. Første forsøk på oss også, hvis vi blir med på det da..Men regner jo med det siden de vil ha oss inn..

Har da over 3 timer å kjøre, men hva gjør man vel ikke:-)

Var det slik at de skulle prøve ut kun 1 sprøyte i stedet for å ta så mange?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...