Gå til innhold

Hvor finner dere flotte mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har foreløbig kjøpt meg kun to mammabukser. En demistretch og en brun knebukse. Dette på Lindex. Var på H&M men fant ingenting jeg likte.

Topper og gensere er litt lettere. Kan bruke en del vanlig ting der... Men sliter med buksene. Har ikke lyst å gå rundt i joggebukser hele tiden heller da. Selv om det er fryktelig behagelig, så bruker jeg det kun på jobb og hjemme (som egentlig blir størsteparten av tiden når jeg tenker meg om.)

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper jeans på lindex og kosebukser på H&M.

De har mye fint på mamalicious og, hvis du vil legge litt mere penger i buksene...

Skrevet

Barneverden har og mammabukser, de hadde noen fine linbukser i sommer iallefall :)

Skrevet

Jeg finner _ikke_, så jeg har brukt tid i vanlige butikker og funnet bukser med lavt liv foran. C-girl jeans osv. Fant til og med et par tweed-bukser i London som sitter perfekt og har god plass til min 23+2-mage og vel så det. Gikk opp etpar størrelser, så satt den som den skulle.

Ellers finnes det jo mye bra i kjoler og skjørt, da - men bukser synes jeg er håpløst. Vi har jo mildt sagt ikke samme fasong alle sammen!

Skrevet

Har funnet noen overraskende fine på lindex! Endelig bukser som har plass til magen, og i tillegg er smale i beina! Ser absolutt ikke ut som gravidbukse, sånn som mange av de på H&M gjør (de jeg kjøpte der er så vide rundt knær, legg og ankel at man skulle tro det var DER man var gravid!)

Skrevet

jeg har bestillt en fin en i dongeri på mammahuset! ligger link her på bim! -har ikke fått den enda, men virket lovende, og til den prisen burde den være bra!

Skrevet

Har handlet mine bukser på H&M og Lindex, syntes de buksene med sånn stikk øverst/over magen er best jeg da :))) Føler at det høye livet holder magen min på plass hehe:))) Nå begynner de buksene jeg har å bli litt små og trange så da er det på tide å kjøpe nytt, iallefall en jeans, som ikke er snekkerbukse!!!

Skrevet

Jeg har kjøpt flere mammabukser på mammash i Bergen (under smørsbroen). Veldig mye fint der, behjelpelige mennesker som arbeider der, og buskene er kjempepraktiske (justeres etter som du vokser, flere kan også brukes etter fødselen).

Skrevet

Mannahuset har maaange flotte bukser, og butikk i Moss for de som bor i nærheten.

Har kjøpt fler på Lindex. Senest en kjempefin jeans forrige helg. Med smale bein, og kjempefin til støvletter.

HM sine bukser er sa trange i den mave delen syns jeg.

Ellers er skjørt og tights super lekkert til gravide maver. Syns jeg da. Og dongeriskjørt og andre skjørt kan fint brukes etter sommeren med en tykk longs eller tights under.

Mammalicious har mye lekkert og rimelig mammatøy. På hjemmesiden deres kan du finne ut om de selger i nærheten av der du bor. Exit, Bestseller og enkelte Vero Moda fører dette merket.

Skrevet

Jeg har betalt bare 199,- for buksene jeg har kjøpt på Mamalicious, to typer jeans og ei svart bukse. Det er jo billigere enn det jeg har funnet på Lindex og HM! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...