Gå til innhold

Ekstrem matlyst??


Stinemor3

Anbefalte innlegg

Jeg er alltid sulten, spiser og spiser hele tiden... mamma har lagt merke til at jeg spiser og blir rundere.. ikke på grunn av baby nei! Er det vanlig å bli så hol på mat?? Har hatt to varme måltider allerede i dag, og er fremdeles sulten!! Vil ikke bli tykk!! nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror desverre det er helt vanlig!! Har det slik selv, og er rimelig redd for at det skal gå helt over styr.... Sulten hele tiden, og når jeg nett har spist kunne jeg godt tenke meg å spise igjen!! :-) Men lite å gjøre med, vi får bare "håpe" vi får litt kvalme slik at matlysten forsvinner!! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen ja. Det var faktisk veldig plagsomt. Var sulten når jeg la meg om kvelden og skrubbesulten når jeg våknet 6.30 om morgenen igjen. Var rett og slett konstant sulten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg da.. hehe.. har vært syk den siste uken, men matlysten har vært helt på topp fpr det, har aldri skjedd før.. hehe.. men nå kom den kvalmen du håpet på for min del... uff og uff.. jaja.. det er vel sånn det skal være... hehe.. men skal man bare spise da? Eller skal man la være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg også er stort sett sulten hele tiden, men prøver å "overse" sulten litt og spise mest mulig som vanlig. Jeg spiser selvfølgelig mer når kroppen forlanger det.. ;) Men prøver forøvrig å spise mat jeg ikke legger så mye på meg av når den "unødvendige" sulten melder seg, sverger til frukt og grønt, og så spiser jeg ellers som vanlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempesulten i forhold til vanlig, og kan ikke overse det heller for da blir jeg dårlig. Kaldsvetter og svimmel og veldig slapp. Så her må jeg bare spise.

I går kveld spiste jeg ikke nok, var sulten når jeg la meg, og det resulterte i at frokosten kom rett opp igjen før jeg var halvveis i morges. Første gangen jeg har vært skikkelig kvalm eller kastet opp(er 8+3) og setter det i sammenheng med at jeg ikke spiste nok i går. Så best å lytte til kroppens signaler ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har væet mye kvalm og blir kvalm når jeg spiser, men jeg er sulten hele tiden.har vært forferdelig. nå er det bedre og det eneste jeg tenker på nå er marsipanpølser og julebrus....... bare 2-3 uker igjen så er det i butikkene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spiser masse. det er for å døyve kvalmen, men lurer på hvordan dette skal ende! Pizza, sjokolade og potetgull er best. Og jeg som vanligvis spsier sunt.. huff!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mye mer sulten, men med meg er det sånn at jeg får lyst på helt rare ting. Her en kveld MÅTTE jeg bare lage kolerabistappe for eksempel...satt og gafla i meg, og hadde løkringer til. Namnam!!! Er skikkelig hekta på kolerabi, og det må alltid være hus.

Merker at jeg ikke klarer søt mat lengre. Sjokolade som alltid har vært så godt er nå det siste jeg har lyst på!

Salt, krydret og streke smaker er best nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...