Gå til innhold

Sitter her og skjelver (er ikke gravid..)

Anbefalte innlegg

Hun som sitter ved siden av meg her hvor jeg jobber spurte meg om jeg ikke hadde tenkt å få barn snart..Jeg svarte at det er ikke så lett det, hvorpå hun sier: Er det ikke det? Klarer du ikke å bli gravid?? Jo, sier jeg jeg klarer det men jeg mister (ble helt satt ut av spørsmålet og burde vel egentlig sagt at jeg ikke ville snakke om det). Og da sa hun at jeg måtte ikke stresse så mye med det (akkurat som om hun vet at jeg stresser meg det? ). Da sa jeg at stress har ikke noe med det å gjøre...og da sier hun, jeg vet ikke helt jeg og begynnte å fortelle om en eller annen som sluttet å stresse og som fikk det helt fint til da..

Pokker heller, kjenner at jeg er helt varm inne i meg og at jeg skelver. Dritt kjærring!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6470621-sitter-her-og-skjelver-er-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!! ja for en dritt dame!!!! vet hvordan det er når man sier en ikke skal stresse, hørte det fra mamma senest igår jeg... grrrr, drit i henne men vet det er kjipt. Mange på jobben min vet at vi prøver og har gjort det i lang tid, angrer litt på de vet det, men samtidig får de vel en forsåelse av at man av og til er lei seg eller må til legen ol.

lykke til til deg!! :)

Det værste med sånne folk, er at de aldri kan skjønne at andre sliter. De gidder ikke sette seg inn i ting. Jeg kjenner sinnet ditt på kroppen min, for jeg har det nøyaktig slik selv.... Vi skal ha ivf forsøk til jul.... Og jeg hører hver eneste dag: Når skla dere starte med barn da? Men en ting jeg gjør da, er å skrive ned alt jeg føler. Skriv alt du føler av hat, negative ting, positive ting. Når du har skrevet det ned, river du alt sammen i stykker. Det funker som bare det.... Gjør det nå...

Når du kommer hjem tar du en kleshenger og denger løs på senga di. effektiv måte å få ut sinne på, når en er i en slik situasjon. Jeg gjør det hvertfall en gang i uken...

Uff, det er ikke alltid lett å være verken den ene eller andre... Jeg har tidligere blitt lett gravid, å har vært den som har spurt tidligere. Og har fått krasse svar tilbake om det er ikke alltid like lett for alle... Jeg fikk min lærepenge da, men skjønner ikke helt hvor ille det er å få det spørsmålet når man sliter med å få det til før nå... Ikke det at jeg har prøvd så altfor lenge, men lenge nok til å føle slike spørsmål som, hva skal jeg si, plagsomme/unødvendige...

Men du må nesten bare prøve å se det for god til å bli irritert, for det er vel egentlig i bunn å grunn et vel ment spørsmål. Selv om det på samme tid er noe andre ikke har noe med å gjøre da... Det er ikke alltid like lett...

Men jeg føler virkelig med deg, og håper du snart blir gravid igjen. For jeg har stor tro på at denne gangen vil det gå din veg!!!

Stor trøsteklem fra

Annonse

Kleshenger i senga er effektivt:-) Blir litt trim av deg også...hehe.

Jeg beklagde meg sikkelig til mamma for en stund siden, og sa jeg vil ha en slik bokse pute som henger fra taket... Da fortalte mamma om denne kleshengeren...hehehehe. Nydelig.

Jeg vet hva dere mener, kjipt med sånne spm. Det verste var da en venninne sa jeg ikke måtte vente så lenge med å få barn, risikoen for Downs var større etter 30..! Og bla bla bla. Hallo! Hva sier man da? Jeg prøver jo, og så får man høre sånt.. og jeg er jo allerede eldre enn 30 (må bare legge til at jeg gir blaffen i sånne "dommedags"profetier, og 30 er vel litt vel ungt også). Men at folk ikke tenker!

Det er så mange som ikke vet hva det vil si å slite. Og som jeg skrev lenger opp her... de vil ikke sette seg inn i det. Jeg klarte å få stoppa kjeften til faren min en gang for alle her... Jeg sa at den eneste måten jeg kan bli gravid på er via prøverør. Gi meg 35000 kr så drar jeg rett på volvat og lager et barn.... Ellers kan du tie. Hun maser fortsatt bak ryggen min, men ikke til meg.. Folk som det skjønner ikke hva vi gjennomgår... Og det er sårende. Men et barn med downs kan vel gi like mye glede det osm et annet barn??!!!!!! Det er ikke et monster, men et barn med en kromosonfeil:-)

Ja, det er jo selvfølgelig en helt annen debatt. Selv må jeg innrømme at jeg helst ville unngått det. Men det er opp til hver enkelts samvittighet og ønsker. Og personlige ressurser ikke minst. Men denne venninnen visste at det var noe jeg ikke ønsker og derfor var det ekstra vondt at hun valgte å ta det opp som tema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...