Gå til innhold

3d ultralyd

janne82

Anbefalte innlegg

hei! vi var på den vanlige ultrlyden den 12/9 men babyen lå med ryggen til og bena oppunder seg så vi så nesten ingenting. har derfor lyst å ta ny UL. har tenkt litt på 3D.

noen som vet hvor de er flinke og hva det koster sånn i oslo området?

har hørt mye rart om majorstuaklinikken, så er litt skeptisk til det stedet...

håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majorstuaklinikken har nå et tilbud på 3D show til 500,-. Da får du se barnet ditt og får med deg dvd og bilder hjem. Men det er ikke en medisinsk ultralyd så de sjekker ikke alt det andre de vanligvis jekker på ultralyd. Det er en sonograf og ikke en gynekolog som tar UL. Da unngår du denne "skumle" legen som alle prater sånn om. Jeg skal dit i morgen, og gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. gi meg tilbakemelding på hvordan det var da!?

lykke til! vet du hva du får?

jeg er så nyskjerrig jeg assa...var ikke sånn når jeg gikk med min sønn, da tenkte vi ikke så mye på hva slags kjønn det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi en fyldig oppdatering i morgen på hvordan det var. På ordinær UL sa de at det var jente så jeg håper at det fortsatt er det... Når det ble tilbud på Majorstuaklinikken kunne jeg ikke dy meg for å bestille time. Har egentlig aldri vurdert 3D, syns det har vært altfor dyrt og har ingen annen grunn enn nysgjerrighet til å dra, men nå må jeg bare slå til før det er for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsteren til min forlovede var på 3d ul i tønsberg og hun var så utrolig fornøyd, de målte den lille nøye og hun synes det var mye bedre enn hva de gjorde på sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Vi har vært på 3D ultralyd på Majorstuklinikken og tittet på vår lille tulle:) Det var en helt fantastisk opplevelse å se alt så utrolig detaljert, og vi har anbefalt dette tilbudet til våre venner og bekjente.

De ansatte er veldig hyggelige og behjelpelige! Vi skal tilbake om et par mnd for en ny titt fordi vi syntes dette var så fantastisk og gøy.

Fortsett og gled deg, og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg bor selv i tønsberg å har veldig lyst til det. Men finner ikke ut noen ting. vet du hvor mye eller noe sånn ca det kostet? Har så vedlig lyst til det:)

Madelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...