Gå til innhold

til dere som er blitt gravid:)


har fått lita pia

Anbefalte innlegg

tenkte jeg heller kunne spørre her inne på symptomer enn på bli gravid siden der jeg egentlig hører hjemme....:)

 

tok det lang tid etter EL før dere kjente symptomer på graviditet? kvalme,ømme pupper osv..ble dere" hard" under magen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

 

Jeg er nå 10 uker på vei og fremdeles nesten ingen symptomer (har hatt en dag med kvalme i uke 7, litt ømme pupper innimellom og kanskje vært litt trøttere de siste 3 dagene).

Jeg brukte over 1 år på å bli gravid.. og hver mnd kjente jeg etter mulige symptomer.. Og jeg kan love deg at jeg hadde flere symptomer alle de gangene jeg trodde jeg var gravid. Jeg testet derimot positivt på testen 3 dager før IKM (skulle på fest og skulle bare sjekke).

 

Men det er jo forskjellig fra jente til jente. Noen kjenner symptomer før de har testet positivt på testen, med kvalme, trøtthet, tisser oftere etc.

 

Lykke til. Håper du er/ blir gravid snart.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan,tusen takk for svar! lykke til med spiren,er i min 5 pp jeg,håper at den sitter..kjenner jo mange symtomer hver pp ja..desperat..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er nett blitt gravid, er 4+3 i dag, og har lite symptomer. Jeg følte på meg noen dager før positiv test at her var det noe som skjedde, fordi jeg hadde ein god del stikkinger og "vondter" på siden nederst i magen. Dette var vel 11 dager etter el at jeg begynte å føle! Er også trøtt, men det er det hele!! :-) Rekner med det kommer mer symptomer om noen uker.

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere til deg da;)

jeg syns jeg er blitt litt hard nederst i magen,og sambo er sikker på at det har klaffet..men det er bare 1 uke siden EL så er vel litt tidlig enda..men venert desperat på symtomer.kommer forhåpentligvis snart etter..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+2 og kjenner igrunnen veldig lite. Uggen om morgenen og økt matlyst, men det hander det jeg er ellers også! :o)

Eneste skikkelige forskjellen er at det er direkte ubehagelig å amme lillegutt! Stikker og prikker masse i puppene... Tror han må avvennes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg fikk mensmurring rett etter el men merket ikke noe vondt i brystene før dagen etter ikm er 4+3 nå og har vondt i brystene lit kvalm og veldig trøtt!! men jeg tror det er forskjellig hordan vi er! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det første jeg la merke til var at jeg ikke fikk vonde pupper og mensenmurringer, som er mine pms-symptomer, når jeg vanligvis pleide - sånn 7-5 dager før IKM - jeg fikk dem et par dager før, og de ga seg ikke.

En annen ting var temperaturen. Jeg hadde tempet i mange måneder og la merke til at den ofte var litt høyere enn tidligere sykluser.

 

Kvalme og hard, "oppblåst" mage fikk jeg først en uke eller to senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt på lørdag, så er bare 4+3 på vei. Jeg har vært unormalt trøtt, ømme bryst - spesielt brystvorter, oppblåst, og mensmurringer. Alle disse symptomene siden EL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigriser..jeg venter på flere symptomer og håper de kommer..kan jo være bare de vanlige tr symptomene, men krysser fingrene jeg:)

takk til alle svar..

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like vanlig å ikke ha symptomer tidlig i svangerskapet som å ha det, så ikke fortvil selv om du ikke merker noen ting.

Jeg er 4+3 idag og har ikke merket så mye, hadde svakere mensmurringer enn ved tr og de varte i flere dager enn ved tr + en trykkfølelse nederst i magen, ellers ingen ting.

 

Lykke til, håper spiren sitter snart for deg:o) For oss klaffet det i 6pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...