Gå til innhold

Til Smilet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg

Hvordan går det med deg?

Av en eller annen grunn tenker jeg på deg. Enten det er fordi du er fra Vestlandet, eller ble gravid samtidig som meg, - mistet nesten samtidig -eller hva det er --- så føler jeg litt tilhørighet til deg..

Hadde en venninne fra Haugesund en gang - da jeg var 15 - og du minner meg om henne på måten du skriver på.

I alle fall - håper du har det bra, og at neste forsøk lykkes!!

Klemmer fra Bergen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh så glad eg blei no:):):)

Føler meg skikkelig smigra over det du skriver:)

Ja, er jo fra vestlandet, holder til på sjukehuset i Haugesund men er fra Hardanger:)

Ja, vi holdt jo begge til i rugeklubben uke 35 gjorde vi ikkje? Og vi har uheldigvis opplevd å misat spira vår, så litt felles har vi jo:) Håper virkelig vi får det og til felles at neste spira vil sitte, og at vi snart blir nybakte mødre til eit velskapt barn (el. to:))!!!

Håper forresten det var positivt at eg minna deg om ho venninna di;)

Koss står det til med deg i dag då? Er du komt litt ovenpå? Var så trist å lesa at det endte med sa for dåkke og. Var så fælt å oppdaga at det var ein realitet synes eg. Blei så glad då eg endelig fikk pos. test (har aldri opplevd det før), og så endte det slik... Trøster meg med det samboeren min sa, at då var det nok noe galt med fosteret..

Håper du har det bra, har tenkt mye på deg eg og:) Blir liksom til at ein følger litt ekstra med de som ligger likt i løypa/er gjennom det samme.

Klem fra

Skrevet

:-) Ja, i dag går det bedre :-)

Det kommer over meg sånn inni mellom... gråter litt når det pluteslig går opp for meg at jeg ikke er gravid lenger...

Kjøpte nye bh'er på lørdag, for de andre var blitt for små...

I dag er de nye for store... så kroppen endrer seg fort ja.. Da måtte jeg gråte litt.. for beviset for at jeg ikke er gravid var så tydelig...

Men ellers ser jeg frem over :-)

Skal følge med deg fremover når du forsøker igjen :-)

Klem,

Skrevet

Ja det skal ikkje vere enkelt dette her..

Håper du snart får god bruk for de nye bh_ane dine, og at du sliter de skikkelig ut:)!!

Sakl følge med deg og! Har du hørt noe om når du kan beg. igjen?

Klem fra

Skrevet

Hei på deg :-)

Jeg skal visst begynne å stikke ved neste mens?? Jeg fikk utført kort protokoll sist. Dvs. ikke nedregulering med spray - men begynte å stikke i min naturligs syklus- på mens dagen. Fikk litt lite / små egg i begynnelsen, så jeg måtte øke dose fra 225 ie til 300 ie

Nå skal de gå igjennom papirene mine og se om de kan gjøre det anderledes.. men mest sannsynlig blir det stikking om 3-4 uker! :-)

Skrevet

godt at du kommer igang såpass fort!

Blir spennade dette her!

Eg skal på UL i mårra, håper alt ser bra ut etter sa èn..!

Ha det bra så lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...