Spaniella Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg blir satt i gang i morgen pga lite fostervann og mistanke om morkakesvikt. Lille Bolle har det bra så langt, men de vil ha henne ut før det begynner å bli problemer. Litt nerver ute og går her nå... I verste fall gjør de keisersnitt hvis ikke noe skjer innen en dag eller to etter igangsettingsstart. Kan dere krysse noen fingre for meg...?
Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 jeg kan krysse fingrene for deg, når har du termin?? jeg var født 3 uker fortidelig. Da hadde dte ver morkakesvikt lenge. Moren min hadde ligget inne i 3 uker før fødselen så de kunne kontrollere henne. Jeg er frisk å fin i dag, å det var ingen komplikasjoner ettter fødselen
Candy girrrl Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Ønsker deg masse lykke til. Godt ar beibisen fortsatt har det fint. Snart får du treffe den..
Ferdig ;-) Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Hva er det som gjør at dere kommer til kontroll for morkakesvikt, lite fostervann?? Symptomer altså? Hvordan vet man at man har det liksom? Ble litt nysgjerrig :-) Men masse masse lykke til. Jeg krysser fingre og tær for deg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal krysse alt jeg har for deg! Sist ble jeg satt i gang 2 uker før tiden selv pga redusert tilvekst og mistanke om mulig morkakesvikt (selvom alle målinger av blodtilstrømning gjennom navlestrengen etc så bra ut, var babyen så liten at de vurderte det som tryggest å sette i gang for sikkerthets skyld). Alt gikk bra og fødselen var en fin opplevelse for meg (vond selvsagt, men fint allikevel). Men det startet kjapt da, vannet gikk 10 min etter at jeg fikk igangsettingspillen. Så det kan skje fort også selvom det vanligste er at det tar lang tid... Lykke til!! :-)
lykkeliten født-23.10 Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Krysser alt jeg har, sender masse gode tanker og LYKKE TIL:)
Spaniella Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Takk for det, jenter:) Jeg er 41+4 i morgen, så småen burde i hvert fall være klar til å møte verden. Fordi jeg er litt redd for fødselen og nå er såpass mye på overtid (ogmed høyt SF-mål) fikk jeg en UL for å sjekke at ikke barnet er kjempedigert (det er hun ikke), og de så da lite fostervann. Og da vil de ikke at vi skal gå lenger, siden lite fostervann på slutten av svangerskapet kan tyde på dårlig morkakefunksjon.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 alt er krysset =0) lykke til da.går sikkert helt fint.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Da trenger du nok ikke kvi deg, dette går kjempe fint:D lykke til
Spaniella Skrevet 28. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2006 Tusen takk, alle sammen! Drar hvert øyeblikk. Sees over helgen!
lykkeligmed3 Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Skal krysse både fingre og tær for deg jeg. Ønsker deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå