Gå til innhold

18 uker og svimmel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 18+5 og nå har jeg plutselig blitt så svimmel! Kvalmen har også kommet litt tilbake.

Andre som har vært palget med dette så sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21+3 og har vært litt svimmel. Jordmoren min sa at det kommer av lavt blodtrykk, noe som jeg har. Kvalm har jeg ikke vært siden jeg var i min 14 uke. Men det kan hende at kvalmen din kan komme av at du er svimmel.

Skrevet

Jeg har vært mye plaget av svimmelhet...Verst fra til rundt uke 20, men er fremdeles ør og blir fort "utslitt"..Og blodtrykket mitt er normalt.

Skrevet

Jeg var selv litt svimmel når jeg var rundt uke 18 - 20. Når jeg var med legen viste det seg at jeg hadde litt lavt blodtrykk. Men det går seg til.

Jeg ville tatt meg en tur til legen og sjekket om det ikke gir seg.

Lykke til.

Skrevet

jeg var også veldig kvalm og svimmel mellom uke 10 og 13, ble da sykemeldt.

Følte meg fin i formen, dog fort sliten, noen uker men nå kjenner jeg at svimmelheten begynner å komme tilbake :-( Det samme gjelder kvalmen, får et skikkelig kvalmeanfall hver formiddag!

Er i uke 16 nå.

Hadde lavt blodtrykk når jeg var hos legen sist gang. Denne gangen lurer jeg på om det også kan være en kombinasjon av stress da det er forferdlig mye å gjøre på jobben.

Skal til jordmor på tirsdag så jeg får ta det opp med henne da tenker jeg :-)

Skrevet

er 26+4 og var plaga med litt svimmelhet tidlegare, jordmora sa at det kom av lavt blodtrykk, noko eg har endå, men merka ikkje noke til svimmelheten no lenger..

Skrevet

Takk alle sammen for svar!

Noe av det er verste er faktisk at jeg våkner om natten når jeg snur meg fordi jeg blir svimmel.

Jeg synes dette er forferdelig ekkelt, og det skal ikke så mue til for tiden før jeg blir engstelig.

Skal uansett ta en tlf til jordmor i mor, får høre med henne da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...