Gå til innhold

September: Hvor mange på overtid her???

Anbefalte innlegg

Er 8 dager på overtid jeg, og er så fryktelig lei! Frykter at jeg må tusle over til oktober-klubben før den lille har tenkt seg ut.

Er så sliten og dårlig form idag, føles som jeg holder på og bli syk. Synes det er slitsomt nok om man ikke skal få influensa attpå til også.. menmen!

Fortsetter under...

Hei du,

jeg har termin idag, men virker ikke som om det kommer til å skje noe på en stund, gitt... Sliter med influensa, så det er kanskje like greit. Er på vei til akupuntør nå, får se om det hjelper :-)

Håper det, er drittlei den store magen og alt ubehaget nå..

Lykke til, håper vi føder snart begge to! :-)

Heisann!

Litt godt å se at det er flere av oss.. :-) Er selv 6 dager på overtid og tror ikke det skjer noe ennå. Dette blir gutt nr tre for min del, de to andre ble satt igang på overtid, så jeg burde vel ike være overrasket.. Det er bare det at denne gangen har jeg vært til modningsakupunktur siden uke 35 og hadde nok håpet at det skulle gjøre susen...

Føler med dere, jenter! Vi får muntre hverandre opp og tenke på at det tross alt er bedre med litt overtidighet enn at babyen kommer altfor tidlig :-) (Noen av dere som bor i Oslo?)

Lykke til!

Hei! Er 7 dager over! Var hos jordmor og blev strippet idag, men merker ingenting :( Hade 1 cm åpning o myk... Hun bestilte overtidstime på mandag 2. Så jeg blir satt i gang mandag eller tirsdag. Men jeg håper hun vil komme før!!! Bor i Oslo, skal føde på Ullevål avd B.

Annonse

Signerer denne, er riktignok bare 2 dager overtid. Men jaggu er det bra kjipt å gå over tiden. Hva skal til for at man blir strippet før det er gått 14dgr over termindato da? Synes det er så forskjellig praksis blant jordmødre og leger..

Ja, enig med deg Stelsi81. Veldig ulik praksis på slikt. Får ikke tilbud om noe slikt som stripping, modningsakupunktur o.l. her hvor jeg bor. Får heller ikke overtidstime før den 14.dagen. Ser at det varierer litt også. Jeg er så grusomt sliten nå, så ser på det som et mareritt og vente i 6 dager på den overtidstimen, men må vel bare holde ut.

På overtid jeg også , nå er klokka over 0000 så nå er jeg 5 dager på overtid, kjempe lei. Jeg skal også føde på ullevål avd.b når den tiden kommer. Ser ut som det blir lenge til, har ikke vondt et eneste sted jeg. Håper det skjer noe snart .

Lykke til jenter , håper det blir fødsel på oss snart :)

Signerer jeg også! 3 dager på overtid og ser ut til at det blir mange flere også :( Har INGEN tegn til at fødselen skal starte.. Begynner å bli veldig sliten og lei nå, men er så lite man kan gjøre. Har prøvd det meste av kjerringråd, og ingenting hjelper :(

Ja, ja blir nok oktoberbaby på denne jenta :(

Annonse

Hei ZiaCam,

jeg har time kl 10. Fikk en tidlig overtidstime fordi jeg hadde lite fostervann for noen uker tilbake. Leste akkurat en tråd om hvor farlig det kan være, så ble litt redd nå....

Lykke til, til deg også. Kanskje vi begge blir satt igang på mandag! Det hadde vært moro!

Hei BN78!

Tror ikke du trenger o være redd, legene vet helt sikkert vad dom driver med! Men jag skønner dig veldig gott! Er så lei på og gå o vente nå, Har bare lyst o sove meg frem til mandag!!! Gleder meg skikkelig! Men begynner o bli mer redd for varje dag som går. Ænda har jeg født en gang før! Jeg krysser fingrerne for att vi blir satt igang begge to! Vi må hålle kontakt før o se hur det går for oss!!

Hei igjen ZiaCam,

Neida, trenger sikkert ikke bekymre meg, men gjør det litt likevel :-) Legene er flinke og Ullevål har fulgt meg bra opp, så jeg stoler på at de vet hva de gjør.

Slitsomt å gå på overtid ja, og tiden går sååååå sakte. Men vi får prøve å være tålmodige inntil mandag, sove masse og samle krefter!

Vi møtes sikkert i gangene på føde B og på hotellet :-)

Jeg er i dag en dag på overtid..ikke så mye å klage på enda,men dagene på overtid går ekstremt sakte og finner ikke så mye å fordrive tiden med lenger...Kroppen er sliten og jeg lengter etter å få møte den lille som jeg kjenner mye til,men som jeg ikke ser noe til..Ikke enda ihvertfall..

Håper alle på overtid har det bra og at dere er mer tålmodige enn meg...:)

Godmorgen BN78!

Nå er det BARE 3 dager til o vente! Ja, ja vi har ju ett mål o se frem emot iallefall, vi er nesten fremme, Jippie! Sove og samle krefter tror jeg er lurt ja. Har ingen lyst o finne på noe annet heller. Er veldig glad jeg har min lap top o "Barn i magen"!! Gott o se att man ikke er alene om o vente! Ha en fin dag!!

Nå er jeg 8 dager på overtid. Kjenner nesten ikke noe. Tror dessverre det blir oktober på meg. Fin måned det også, men JEG ER LEI!

Har prøvd akupunktur, kiropraktor, kanel, sex, husvask og daglige spatserturer. Har også sovet masse. Snart begynner jeg å spise ting jeg ikke liker for å se om han kommer ut. ;)

Tror han har det for bra der inne...

God morgen til deg også, ZiaCam :-)

Uff disse dagene på overtid er forferdelige.... Slitsomt med søvnløse netter og stooor mage! Det er bare 3 dager igjen, og håper de har plass til oss da! :-)

Vet du forresten om du får en gutt eller jente? Vi får en liten jente! :-) Gleder meg sånn til å se henne og holde henne!

Ha en riktig god helg, vi mailes sikkert her på BIM i løpet av helgen!

Hei BN78!

Jeg får også en jente, veldig glad for det alltså! Da får jeg brukt alle klær fra min første som bare er 18 månader nå! Min jordmor jobber på føde B, hun sa att det er en ganske stille period nå på føden, det hade varit veldig stille de siste natt vakterne hun jobbet!! Veldig bra for oss! Ja vi snakkes i løpet av helgen!

Hei hei!! For en skikkelig drittdag. Humøret er helt på bånn og dårlig vær... Var på sykehuset i dag, fikk tatt ctg (sutra meg til det...) og alt så veldig bra ut. Men det hjalp ikke på humøret, er skikkelig lei av å gå slik å vente. Og jeg hadde håp om at det skulle bli før oktober iallefall, men det ser ikke slik ut gitt... Fikk ikke time til overtidsvurdering før neste fredag... og det er lenge til... Ei uke over i mårrå å det er lenge nok...

Oj, så det er stille på føde B? Så utrolig bra for oss da! :-) Får håpe det fortsetter slik! Jeg vet jo ikke om de vil sette igang meg, siden jeg da bare er én uke på overtid, men jeg skal gjøre mitt beste, og i og med at jeg har hatt lite fostervann, håper jeg de vil sette meg igang.

Så du har ei på 18 måneder også? Blir spennende med en lillesøster til henne da!

For min del, er det mitt første barn, så jeg aner ikke hva jeg går til, men regner med at jeg klarer meg fint likevel! :-)

Det er utrolig spennende det vi har fremfor oss! Moro å kunne "dele" den med en i samme situasjon også!

BN78!

Tror du klarer deg helt fint jeg! Du har masse o glede deg til!!! Alle smerter er glemt så fort den lille kommer upp på magen din! Kunde født hundre ganger for den opplevelsen!! Jeg er nog ganske sikker på att dom setter igang meg, er ju 12 dager over da!

Du får mase o mase på dem så de setter igang deg! Vi vill ha våre semtember-babys den 2 oktober!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...