Cocoon Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei! Jeg bare lurer på om det er meningen å bare bruke "-.pp" for de som har begynnt med utredning/pergo osv. eller om alle bruker det for å si noe om hvor lenge de har prøvd å bli gravide på "egenhånd"? Jeg trodde først at det var for de som hadde startet med noe slags behandling, men har vel intrykk av at de fleste bruker forkortelsen...?
2gulljenter;) Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei cocoon! Jeg lurte også på det samme når jeg begynte å titte inn her:) pp står for hvor hvilken prøveperiode du er i! Lykke til;)
Cocoon Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg vet at det dreier seg om hvilken prøveperiode man er i, :-) men er prøvepriode hver ny måned man prøver å bli gravid, eller er det noe annet...??
Petrinemor Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 hver nye periode man prøver.. eks.. hvis du ikke har prøvd før er du i pp 1.. hvis dere skal fortsette å prøve neste mnd er dere i pp 2 osv
9nah Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 jeg har også lest på forklaring av forkortelsene her at det egentlig skal stå for prøveperioder i forbindelse med behandling, men jeg skjønte også raskt at her bruker man det fra dag 1 man prøver å bli gravid. (om hver syklus, ja)
Cocoon Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for alle svar! Da skulle det bety at jeg er i 8.pp nå.... Håper på hell snart!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå