Gå til innhold

Mai barn?

InGrIdMoR

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på om det er noen flere med termin i midten av mai jeg. Hadde vært spennende å holdt kontakt med noen som har samme termin. Dele litt erfaringer og div.

Hilsen ei som er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, selv har jeg termin 24.mai. Anbefaler deg å ta en tur på mai-klubb forumet, der er en hyggelig gjeng som alle har termin den samme mnd :)

(Den ligger under terminklubber på menyen ved siden her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har temin i midten av mai. Legen har 18.mai, bim har 19.mai og to av bøkene jeg har står det at det blir 16.mai. Jeg håper bare at det ikke blir 17.mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..jeg har termin 20 mai..kan jo hende det ikke er riktig,men det får jeg vite hos legen 29/9...gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har termin 10. mai foreløpig.

MAI klubben finner du ved å klikke på Terminklubber på venstre side av disse sidene! Velg Mai klubben 2007.

Vi møtes der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...har fått ny termindag....jippi...hehe...12 mai.... da er jeg 8+1 i dag i følge legen min...stoler heller på henne jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin mot slutten av mai måned (24.-25.-26.) med barn nummer to! Skal ha planlagt ksnitt på Riksen rundt uke 38, så mini kommer til verden rundt den 9.-10. mai, tror jeg..

Lykke til dere! :o))

Beste ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Har termin i slutten av mai, men skal ha planlagt keisersnitt ti til fjorten dager før sa legen.

Lykke til alle sammen-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Har forløpig termin 20. mai, men tror den kan være noen dager senere. Får holde meg til denne datoen til første undersøkelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...