Lapez Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei hei alle sammen=) Jeg prøver å lage en trå som skal bestå av lykkelige glade kommende mødre=) Men først litt negativt;) hehe Jeg har vært kvalm, de første mnd, etterfulgt med en mnd der jeg har vært så lettantennelig, sur og irritert døgnet rundt:( Kjempelei meg fordi klærne(buksene) ikke ville igjen, og de gikk å klemte på magen så det gjorde vondt hele dagen.. I tillegg har kvisene funnet fram til ansiktet mitt og føler meg helt grusom. Samboer vil ha meg med til svigers, og besteforeldre på middager osv.. men vil ikke ut av døren engang,,, ( jeg er forresten 19+3 nå) Men nå jenter!! Nå skjønner dere, i dag har jeg vært på shopping, og jeg har kjøpt en hel hauuug mammabukser kjempefine denimbukser og dressbukser! I tilegg masse fine topper og gensere som gjør at magen ble sååå fin altså, Elsker de buksene! Åsså sååå behagelige som de er! Mmmmm I tilegg var jeg innom apoteket for en liten uke siden,,, å gjett om de hormonelle slemme kvisene har forlatt meg!=) Nå er jeg så glad å blid, at nå skal jeg si at vi skal dra til svigers med en gang sambo kommer hjem fra jobb=) Guuud jeg føler jeg strååååler!!! Hvordan føler dere dere da?? Eller har følt?
Pusshy Cat Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Heihei! Jeg er nå 16 uker på vei og jeg har ikke vært syk en eneste dag! Noen hormoner i ny og ne må man regne med, noen ganger kan jeg begynne å gråte for ingenting.. Jeg har det kjempe bra, har følt de første bevegelsene til zmurfen!!! Jeg er i lykkerus!!! Mannen min er helt fantastisk, stryker meg over den lille men tydlige runde magen min og sier at jeg er sexy.. I begynnelsen var jeg ikke helt fortrolig med at magen vokste, men nå elsker jeg den, å ja, jeg føler meg SEXY! Ha en kjempe fin dag mine gravide medsøstre!!!
Faylinn Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg slenger meg på! Magen har begynt å vises (14+2), kvalmen har nesten dratt sin kos (skulle bare ikke spist 100g crispo i går kveld! :-) og jeg føler meg generelt litt bedre. I dag har vi passert en milepæl i prosjektet på jobben, jeg har ryddet mailboks og pulten min og om en time skal jeg hjem og pakke! Skal på vennindetur til København og gleder meg til å komme vekk noen dager. Ikke fra min kjære samboer altså, bare generelt fra det huset som vi ikke har hatt overskudd til å gjøre noe med den siste måneden og jobben. Håper jeg finner noe fint mammatøy (eller ventetøj som de sier) å bruke penger på! :-)
snartmammapåny Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 hei c&r *baby i feb* jeg er og overfyldt av kviser... hva kjøpte du på apoteket? trenger noe super middel her;) Sliter litt med å finne pene bukser... hvor handlet du?? Eller så har jeg det helt supert:) bebissen overskygger alt:) Bare lykkelig og glad;)
MM med spire Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg er lykkelig... Føler meg ikke alltid fresh ved å gå gravid (24+) men er jo veldig lykkelig for at jeg i det hele tatt er gravid... Er ikke alle som er så heldige... Jeg shopper og forbereder meg til til lille gutten skal komme... Koser meg med at han sparker så magen beveger på seg... Kunne ikke hatt det bedre tror jeg... Jeg vil ha mange barn!!!!
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 hei på dere:) jeg var skikkelig sjuk fra uke 4 til 10 ende uke.. men nå er ALT så utrolig bra:) er 21 uker på vei og er stolt av den gravide kroppen min.. det eneste nå er at jeg går sjukt mye på do.. he he.. men skal ikke klage;) manen min gleder seg villt til babyen kommer.. koser seg med magen min og prater til babyen.. hehe.. vi er så lykkelige.. jeg har kjent liv fra uke 16.. mannen min har kjent det uten på magen min fra uke 17.. kos dere jenter.. klem,
Lapez Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 Kaa 82: Hei=) Kjøpte hele serien til SebaMed jeg=) Den sier de er den beste mest effektive de har!=) Jeg vil anbefale deg å kjøpe den på apotek! for der er det faktisk 30 % avslag på hele den serein nå=) Var ikke det da jeg kjøpte, så løøøp å kjøp, sparer utrolig mye penger! I tilegg har de en serie på Hennes&Mauritz, den heter Pure et eller annet å er en turkis serie fra garnier, jeg bruker skyllevannet og trinn 1-2 til den også, å er kvisefri nå=) Lykke til
Lapez Skrevet 28. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2006 Så fiiint at dere har det bra alle sammne=) VI blir noen urolige gode mødre alle sammen, det er jeg sikker på=) å Barna blir nok kjempeglade=)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Her kommer en lykkelig mamma til.. Jeg har et barn fra før, så hun skal bli storesøster når hun har blitt 2 år, jeg har termin tidlig i mars. Og neste uke skal jeg på UL, så da får jeg kanskje vite om det er en lillebror eller lillesøster i magen.. Jeg gleder meg MASSE til UL.. Formen er superfin. Jeg er sååå heldig. Jeg har ikke vært kvalm eller dårlig i det hele tatt,, bare litt uggen og det varte omtrent bare i 1 uke. Bekkenet er fint og humøret på topp.. Jeg er ganske trøtt, men det får gå. Prøver å legge meg litt tidlig, men får det ikke alltid til. For det er så kjekt å nyte kvelden når tulla er lagt. Så jeg nyyyyter å være gravid. Og koser meg med den voksende magen. Alle kan se at jeg er gravid nå. Det liker jeg, jeg har pen mammabukse og fine topper, så jeg føler meg så vel og vakker. Og går og strutter allerede. Magen er litt stor denne gangen, så jeg ser 6mnd på vei ut selvom jeg bare er 4mnd.. Klem fra en lykkelig 17+3
Lapez Skrevet 28. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2006 I dag er nok en strålende dag for meg=) Har vært å sett på vogn og seng i dag, så jeg og sambo skal dra å se en gent til når han kommer hjem fra jobb. Også er vi buden på middag til besteforeldrene hans=) SÅ lykkelig jeg er=) Hvordan har dagen deres vært??
findus Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Lykkelig er jeg! Er 20 uker nå, og føler meg ikke like sexy lenger som for 2 uker siden. Jeg har alt for mye å gjøre på skolen, og er sliten og gråter når jeg kommer hjem. Men jeg er lykkelig, lykkelig, lykkelig! Til og med når alt er dumt og vanskelig veit jeg at jeg egentlig er lykkelig. Jeg har verdens aller fineste og vakreste og snilleste og søteste menneske til kjæreste, nemlig. Slå den! Og han kommer til å bli verdens aller fineste og tryggeste pappa noensinne. Og jeg er så helt vanvittig hinsides borti natta glad i ham! Og ganske forelska, kjenner jeg... Ååå, det var godt å få lov til å skrive et bare-lykkelig-innlegg!
snartmammapåny Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 ja har sett reklamen for den sebamed på tv, hadde tenkt å gå å kjøpe den på lørdag:) Trenger virkelig noe å bli kvisefri av... Ellers så har jeg det bra;) ELSKER å gå gravid:):) Måtte slenge på noe positivt siden dette er den positive tråden;)
Lapez Skrevet 29. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2006 Jeg er kjempelykkelig! Sluttet tidlig på skolen i dag, da vi skal jobbe med en oppgave hjemme , å dete r jo noe å glede seg over, så nå sitter jeg her å "jobber" på BIM, Tihi(!) Jeg er så glad fordi jeg har verdens beste kjæreste og vi gleder oss så noe vanvittig til å bli foreldre:) Ha en strålende dag alle sammen:)(!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå