Gå til innhold

UKE 39 skravletråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde ikm i går, men ingen tante har dukket opp. Har ikke kjøpt noe test ennå, er så redd for at den skal være negativ.

Har en del tegn på graviditet, men er redd for at jeg innbiller meg.

Trøtt, kvalm, halsbrann, stikking i brystene, tisser ofte, fryser lett

Annonse

Hehe... Ja, hu er ei skikkelig megge.. Hehe.. Hadde vært så deilig og blitt gravid nå.. Var og så på verdens søteste prinsesse i sta.. blir 2 uker til helgen, og bitteliten... Jeg skal sove leeeeeenge i morgen og nyte de siste dagene i ferien min.. så skal jeg vaske huset mitt.. Urk...

Venter på mensen etter en måned nå uten p-piller, så ifølge tidligere syklus(m/piller) skulle jeg hatt mensen igår. men ingenting som tyder på at den er på tur....likevel trur ikke jeg er gravid. så er nok kroppen som lurer meg litt her, siden den plutselig ikke får den daglige dosen hormoner...:s

Forskjellig fra person til person når man får mensen første gang etter p-pilleslutt.. Jeg fikk min på dagen jeg skulle ha den.. Men venninna mi fikk den ikke.. Rett og slett fordi hun var gravid :D Hehe.. Hvis du er HELT sikker på at du ikke er gravid så dukker den nok opp skal du se.. Hu er lumsk hu tanta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...