Gå til innhold

Hei alle sammen...

Lille-nusse

Anbefalte innlegg

her var det en link for meg:) Hadde hellp i forrige svangerskap og fikk gullet vårt i uke 30. Hun er nå 20 mnd og veldig aktiv og pratsom jente. Nå er jeg gravid på ny og i uke 11 så det er ganske tidlig. Er det flere her inne som er i samme situasjon? Så en tråd her nede men følte kanskje det var litt mer for dere som nærmet dere uke 30-40.

Ellers føler jeg dette svangerskap blir ganske likt. Jeg trives ikke som gravid, men elsker di små trollene som kommet ut av det:)

Jenta vår ble tatt med keisersnitt og jeg husker ikke di neste 3 dagene da formen ikke ble bedre selv om morkaken vår ute. Brukte dagene til å spy og sjangle til toalettet, verdien steg forsatt men ble bedre etter 3 dager. Fikk blodtrykksmedisin i 6 mnd etter fødselen, og fikk på nød reise hjem etter 1 mnd. Jenta vår klarte seg kjempebra, ingen Cpap men litt medisin for hjerte ikke skulle hopp over slag. Hun sov, spiste og bæsjet slik hun skulle. Etter 2 mnd fikk hun komme hjem, det var en stor dag. Jeg trenker at dette savngerskapet blir likt jeg, klarer liksom ikke tro at jeg skal få et normalt et... men blir glad om det er andre her inne da:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...