Gå til innhold

Noen her som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har prøvd kiropraktor ang bekkenløsning?! Er ikke 100% sikker på at det er det jeg har, men vondt er det iallefall. Tenkte jeg ville være føre var... Kan kiropraktoren finne ut om det er bekkenløsning jeg har fått?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke helt peiling, men trodde det helst var fysioterapi man går til med bekkenløsning..

Skrevet

hei!

Er det noen som virkelig kan hjelpe deg med bekkenløsning så er det kiropraktorer.

Sliter selv med bekkenet og etter hver gang jeg har vært der så er jeg i fin form flere dager......De har noen ganger en litt brutal metode, men det hjelper......Heller det enn fysioterapauter som kun masserer eller gir deg noen enkle øvelser.......Ta med deg sambo/ mann for da kan han få tips til hvordan han kan hjelpe deg med en eller flere øvelser......

Lykke til :o)

Skrevet

Et godt tips kan også være å prøve ostopat! Jeg går til fysioterapaut med ostopatutdanning, han har utrettet mirakler! Sist var jeg så ille at jeg gikk på krykker, og han fikk meg nesten helt fin på slutten! "Tror" han tryller :) Nå har jeg klart meg med to behandlinger! Det som er litt dumt er at man ikke får det dekket, det er bare fysioterapi som er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...