Gå til innhold

Til dere som har vært her lenge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, jeg syntes også perioden mellom TR og el var kjedelig. Nesten sånn at det kun er siste uka mot ikm som er spennende. Blir litt utdebbattert etterhvert dette med el og slim og sperm og egg og... he he..Synes det er godt å snakke om andre ting enn sex her inne også jeg da. Artig å bli kjent med nye damer.

Jepp,det skjer innimellom. Som regel kommer folk luskende tilbake igjen:-)

Har hatt flere pauser selv,men gidder ikke akkurat annonsere det først... Er ikke så aktiv her lengre,men det kommer av at jeg egentlig er drittlei hele bim,har tross alt vanka her i 19 måneder nå! Føler jeg kan det meste nå,så venter egentlig bare på å komme videre i utredningen. (lapraskopi neste) Er litt innpå sliterne og bryllupssidene,og leser litt her innimellom,svarer hvis jeg gidder/har tid. Har kjempefin støtte hos mannen min,så letter som regel heller hjertet mitt for han enn her inne,men av og til kan det være greit å få ting på trykk også:-)

jeg tenker egentlig ikke at noen uker er mer spennende enn andre.

men det er som du sier.litt lei de "vanlige" spørsmålene som vi

har svart på over 1 år nå...

også må jeg innrømme at de "jippi,gravid i 1 pp" innleggene

begynner å bli noe irriterende ....

Uff,dem gidder jeg ikke klikke inn på en gang... sikkert dårlig gjort å ikke gratulere og juble for alle,men jeg kjenner jo ikke folk her engang,iallfall ikke de som bare kikker innom for å "skryte" *ondskapsfulle tanker her nå* fysj og fysj,elli-Karamelli,skamme seg!

Annonse

Hei Elli K

Jeg var også til Laparaskopi før min første kom. jeg venta i 22PP før spira kom i boks! Da utredninga begynte ble jeg gravid på null komma svisj. Kanskje slappa jeg av? Den gang var det ingen BiM (ihvertfall ikke for meg -1998) Men skjønner du er lei av å være her hele tida ja. 19 måneder er lang tid, og såvidt jeg husker er du ikke så mye yngre enn meg? Men om det tar lang tid med den første så kan andremann komme fort. Mitt andre sv.skap kom etter 4PP.

LYKKE til Elli K. Jeg jubler sammen med deg når din JIPPI-melding kommer!

klem

Hei cosworthbabe

Jo skjønner hva du mener. Kan være sunt å finne seg en hobby under sorg tror jeg. Og dette med lang venting er en slags sorg. Når man så finner på noe annet, slapper man av, gleder seg over noe annet, og tenker på andre ting. Sunt det.

ja det mener jeg også!:o)

Men så har man så mange spørsmål igjen og da kommer man alltid tilbake!;)

i dag synes jeg at jeg bare har maset....hehe

lagt inn så mange spørsmål!:o)

men jeg trives veldig her inne!

I går satt samboern min å leste på bli gravid,pappa deb osv sammens med meg!Det var kjempe koselig!:o)

Annonse

da er jeg tilbake igjen, men ja man trenger virkelig en pause herifra..de dagene før ikm er jeg her hele tiden, men så kommer jo tr og da synes jeg det ikke er noe spennende. Fikk brev fra riksen igår og tar jo 9 mnd før de e det hele tatt starter m noe... så fremover prøver jeg å ike fokusere så mye på dette, heller slappe av og vente til vi blir innkalt eller ringe volvat rundt juletider. Vet noen av dere om man må gjennom alle undersøkelsene der? eller hvordan gangen er der?

i allefall så lykke til alle man!! :)

Jeg forsvinner stort sett etter ikm og frem til et par dager etter el.. er i min 9 pp og begynner og bli litt lei rett og slett. De fleste spørsmåla jeg hadde angående prøving har jeg fått svar på, så nå er det mest venting og "rutine"-preg over det hele.

Mannen min skal i gang med utredning neste uke så da kommer jeg sikkert sterkere tilbake med nye spørsmål..hehe.

Det blir rett og slett litt sårt å være her når man ser hvor mange andre som klarer det, mens vi er en gjeng her som punktlig møter opp med TR hver bidige måned.

Digger forumet, digger ikke at prøvetanker overtar hjernen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...