♥pilutta♥ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei! Trenger deres menging ang et navn. Vi liker Johnathan veldig godt, og kunne tenke oss å kalle lillegutt i magen det. Eneste problemet er at sønnen til kusina mi også heter det... men vi har veldig liten kontakt med dem, så jeg tror ikke det vil bli noe problem. Jeg hsr alltid vært glad i det navnet, også før kusina mi valgte det til sin sønn... Hva ville dere gjort? Synes dere det er dumt å kalle lillegutt Johnathan pga det?
SpongeBob Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Synes ikke det hadde vært noe problem, det er jo et vanlig navn og hvis dere ikke har mye kontakt bør det ikke bli forviklinger. Det eneste er vel at Knotten deres risikerer å hete "lille-Johnathan" (har forresten alltid sett det stavet "Jonathan") resten av livet:)
selfangerkjerringa Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Sønnen-til-kusina-argumentet syns jeg ikke er sterkt nok til å droppe navnet dere har lyst på. Kjør på MEN jeg ville nok neppe valgt den stavemåten... kommer nok til å bli en del jobbing for gutten å stave navnet sitt for folk framover. Personlig foretrekker jeg enklere versjoner av navn. Cathrine kan f.eks mye heller være Katrine. Christopher - Kristoffer. Johnathan - Jonatan.
♥pilutta♥ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Ja, enig i at den stavemåten jeg skrev er tung. Blir nok Jonathan eller Jonatan om vi velger det. Jeg får forhøre meg litt med familien, hva de synes. takk for gode innspill, jenter:-)
SpongeBob Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Du får velge en annen stavemåte enn kusinen din, da!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Ta navnet du. I venninna mi sin slekt er det kjempemange som har det samme jentenavnet og varianter av det. Tenk så heldig oldemoren er som var så elsket at alle vil kalle opp igjen etter henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå