Prestedattra Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Først og fremst, så må jeg bare si at jeg savner dere...Titter innom av og til, for å følge med dere. Skriver ikke så mye lenger. Nå ser jeg ut som en "bolle", og jeg koser meg:-) Jeg har så vidt begynt på uke 20, og fikk i går vite at vi venter ei lita jente:-) Vi elsker henne herifra til månen, og tilbake igjen:-) Jeg tenker mye på dere, og all mulig lykkeønskninger på deres vei. Hvor enn dere er i prossessen!! Klem, på klem fra
UngVoksen-over termin Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Ååå så fantastisk mollami!! Gratulerer så masse!!!
Ann-ch. Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hei Mollami Så koselig å høre fra deg også. Godt å høre at alt står bra til og at dere venter en liten jente:-) Kos deg videre. Klem fra
Mia_I Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Takk takk, og alle lykkeønskninger tilbake... Må være morsomt å være kommet så langt!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Hei Mollami:-) Gratulere med jenta, tenk at du er halvveis allerede - lykke til videre:-) Stoooooo klem fra
lengsle Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg husker nicket ditt fra for lenge siden! Gratulerer med jenta i magen:)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Så langt på vei alt? Husker deg så godt fra "sliter"sidene og har faktisk lurt litt på hvor du var blitt av. Gratulerer så mye med svangerskapet og den vesle jenta inne i magen :-) Ønsker dere lykke, lykke til videre i svangerskapet! Klæm
Prestedattra Skrevet 27. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk alle sammen!! Dere er noen "romslige", varme og fine jenter:-) Klemmm
*Lenn* :-)) Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Hei vennen ) Så godt å høre at alt er bare bra ) Håper å komme etter om ikke så lenge! Kos deg videre med spire-jenta di, og gled deg, det blir helt fantastisk når hun kommer til verden!! ) Stoooor klem og kos fra
Linchen Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Åååååååå - du er lite heldig, da! Gratulerer! Det er jo sånn vi ønsker å se ut alle sammen, he he. Kos deg med underet - din egen lille skatt.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 Takker for svar og jeg syns det er koselig at dere som har lykkes kommer innom å besøker oss og ikke glemmer oss helt ) Er såå glad på dine vegne og du må kose deg masse i tiden fremover, og jeg ønsker deg bare alt godt!!! STOR KLEM
Smilet:) Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Det var gledelige nyheter! Lykke til med resten, halvvegs allerede!!! klem fra
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Åå så fantastisk. gleder meg på dine vegne, og nå er jeg "bare" 13 uker etter deg :-) lykke til i innspurten.
Prestedattra Skrevet 28. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 28. september 2006 Igjen, tuuusen takk for tilbakemeldinger:-)) Kommer nok ikke til å klare å slippe dere helt ennå. Fryder meg sammen med dere, når dere tester positivt, og gråter sammen med dere når det går galt...I kulissene:-) Klem fra
finetine Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Så herlig Mollami:o)!! Kos deg masse videre med jenta di og kjæresten:............ Takk for lykkeønskningen:o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå