Gå til innhold

Jeg er i ferd med å bli gal..(kynnere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hele tiden vert plaget med en del kynnere, men i går kvell startet det virkelig. Det kommer å går hele tiden. Har vert sånn i hele natt og har fortsatt i hele dag. jeg føler at jeg ikke får fred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver... er veldig plaget med kynnere selv, magen er som en hard ball store deler av døgnet. Eneste trøsten legen min kunne gi meg er visst at de med mye kynnere ofte får en rask og fin fødsel:-) Er jo lov å håpe:-)

Skrevet

høres bra ut:D det hadde vert fint det, begynner å kvi meg litt til den delen nå. Hvor ofte har du kynnere?

Skrevet

Det varierer litt fra dag til dag, men har ihvertfall et par hver time. Noen varer lenge, andre bare noen få sekunder. Hva med deg?

Skrevet

hehe, jeg har MYE mer enn et par til dagen. jeg har alt fra 1-5 i løpet av en time hver dag, å sånn kan det fortsette hele dagen

Skrevet

høres kjent ut...ganske likt som hos meg, da.. er ganske slitsomt, ja. Ring jordmor om du er engstelig for at det er noe annet enn kynnere, det gjorde jeg og fikk komme ned på en sjekk.

Skrevet

Hei! Så du plages enda med kynnerne? Blir du fulgt opp på noe vis? Jobber du?

Mine kynnere og plagene med det er tatt veldig på alvor; blir fremdeles fulgt opp på sykehuset, står på Bricanyl, og sannsynligvis skal jeg være sykemeldt fram til lungene er ferdig modnet (uke 35).

Hvis dette gjør hverdagen vanskelig, er det jo greit å få sjekket at det ikke gjør noe med livmorhalsen din kanskje? Hva sier legen og jordmoren din? Håper det ordner seg :o)

Klem

Skrevet

jeg plages enda ja, Men det hadde liksom blitt litt bedre. men i går startet det for fullt igjen. jeg har ikke vert på noe kontroll for dette siden første gang jeg var. hvis ikke det blir bedre til i morgen så tror jeg at jeg ringer til jordmor, har ikke lyst til å fø nå.

Skrevet

Lykke til, da:-) håper det blir bedre for deg!

Skrevet

Syns du skal ringe ja, er litt vel tidlig for oss å føde nå! Lykke til da :o) Hold meg oppdatert da!

Skrevet

Har ikke tenkt på hvor mange jeg hadde i timen, men før jeg begynte på Bricanyl hadde jeg 50-60 om dagen, og det var i følge gynekologen altfor mye. Kunne ha 5-15 regelmessige med 4-5 min mellomrom, så noen timer var det jo ganske intenst.

Skrevet

Hmm, jeg har sikkert mer enn det også nå når det er på det vertste

Skrevet

Da synes jeg du skal ringe i dag eller i morgen!! For meg er det ihvertfall utrolig hemmende, kan ikke bevege meg når de kommer. Også er det jo tanken på at det kan gjøre noe med livmorhalsen, selv om det stort sett går bare bra. Tror de vil ta deg på alvor og sjekke det om du ringer!

Skrevet

jeg får vente å se hvordan det arter seg ut over dagen. Er så lei av alle kontroller og sjekker sat jeg får det ikke sakt. Kanksje roer det seg litt av seg selv igjen

Skrevet

Du får ta livet med ro på sofaen i dag da, også kjenner du jo kroppen din best selv, og kjenner hva som er rett å gjøre :o) Lykke til da, uansett hva du velger å gjøre, håper det roer seg ned! Klem

Skrevet

jeg sitter å gjer lekser. fant ut jeg ikke burde gå på skolen i dag, heller hvile kroppen min litt å ta livet med ro. takk for hjelpen

Skrevet

Hvordan går det med deg nå Tryne? Jeg har hatt en del kynnere, men ikke så ille som deg, heldigvis. Har du fått ringt jordmor? Jeg håper du slapper helt helt av og lar den snille mannen din varte deg opp, lage middag og massere føttene dine:)

Skrevet

jeg har fortsatt en del kynnere, får se hvordan det blir i natt, er veldig trøtt nå, så jeg får vel snart hoppe til køys. mannen min var flink å ryddet før han la seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...