♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 flater ut nesten 6 uker før termin ? Tenkte jeg skulle kjenne om jeg fant tappen og kjenne om den ennå var lang og hard, men nå var den kjempemyk og nesten flat jo Klarer ikke å kjenne om det er åpning av naturlige årsaker hihi.. Er 2.gangs, er 6 år siden sist men allikavell
Heffalump mamma Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Aner ikke svar på spørsmålet ditt, men hvor er livmortappen?? Hvordan klarer jeg kjenne om den er lang og hard, eller myk og flat?? Må man stikke fingen langt inn for å finne den?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 Den er " oppi der" : ) Er ikke så lett å finne, spesielt ikke når man har en stor mage i veien.. Nå visste jo jeg hvor jeg skulle lete da.. Sett deg på doen om du vil prøve å kjenne den eller på huk Enten er den lang og hard eller kort og myk.. Du kommer til å kjenne det om du finner den !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Noen som er her nå som vet ? Eller tror de vet ? ; )
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 hei... du bør ikke rote så mye oppi livmortappen for det kan føre til for tidllig fødsel....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg er klar over det.. Men jeg rotet som sagt ikke oppi tappen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå