lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg var 14+6 igår, og ligger langt over det grønne på kurven.... synes kanskje jeg har følt at det er litt større enn normalt. Fikk ultralyd i uke 5, terminen stemmer visstnok på hvor stort det så ut. dette er mitt 2 barn, men det jeg lurer på er om det er mulighet for tvillinger.... hvordan ligger dere? kan de ha oversett en til??? livmora mi er helt oppe v navelen, jeg er høy (177cm) , også lang i overkroppen.
En liiiten til. Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Min er nesten halveis opp til navelen. Er 15+4.Har fått tvillinger før,men husker ikke,var ikke så opptatt av slikt den gang.Synes å ha lest en plass at ved tvillinger ligger den oppe ved navlen i den uken du nå er i.Spennende dette blir for deg!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2006 hm, holder på å dø... hvordan skal jeg greie det? 2 høres så sinnsykt mye ut å takle. Når jeg hører om folk som skal få tvillinger så tenker jeg automatisk - "åh, stakkars".. man er liksom så innstilt på at det er 1.
SpongeBob Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Er jo ikke _så_ mange som får tvillinger? Ville ikke JM ha reagert hvis hun trodde det kunne være to der inne? Alle har jo forskjellig SF-mål, det er jo bare gjennomsnitt som lager kurvene! Hørte hun etter hjertelyd?
En liiiten til. Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Du aner ikke hvor morsomt det egentlig er! Vanskelig å beskrive,mine er nå 7 år,artig å se på videoopptak med dem.Men dere må være strenge/nøye med å få de inn i et slags system ang. mat,søvn osv.Det er ganske viktig for at det skal bli lettere for dere.Har du vært mye kvalm?
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg hadde også skyhøye SF mål i begynnelsen, men er nå 31 uker på vei og det er definitivt bare en der inne. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at det er to, det er veldig mange som har høye mål. Ikke så lenge til du skal på ordinær ultralyd og da får du uansett vite det.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Jeg var mer kvalm enn med 1. da var jeg jo ikke kvalm i det heletatt. Det har vært helt annerledes denne gangen her. forferdelig trøtt, lavt blodtrykk fortsatt, bekkenløsning, lav hb, kjenner tydelige fosterbevegelser allerede... Nei jeg er sikkert bare full av homoner som tøyser med hue mitt. jm skal hvertfall sende meg til 1 x-tra ul.
SpongeBob Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Og er det to der inne så har du i alle all en stund til å venne deg til tanken! Når skal du på ekstra-UL?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 hjelp.. jeg har livmoren oppe med navelen når jeg ligger...er bare snart 15 uker.. men med tvillinger er jo man veldig kvalme ikke sant... noe jeg syns er litt rart er at når jeg står er magen hard fra skambeinet og opp, når jeg ligger er jeg ikke så hard over skambeinet, men litt lengre oppe...
Gjest Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Er 14+5 og jeg har ikke antydning til mage. Var hos jordmor i dag, og livmoren var ikke kommet høyt opp, detvar så vidt hun kjente den. Tok lang tid før jeg fikk mage i forrige svangerskap også, 5-6 mnd. jeg tror ikke de kan ha oversett en baby til på ultralyden, men man vet aldri. Kroppene våre er nok bare forskjellige.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Liggende hadde jeg livmor opp til navlen i uke 14, og første måling 12+4 viste at jeg var godt utenfor det grønne normalområdet.. Men jeg vet garantert at jeg er kommet så langt på vei som jeg er (og ikke lenger) og jeg vet også at det bare er 1 inni magen min, For jeg har tatt UL i uke 12.. Neste sf mål som ble tatt, uke 16+2 viste at jeg er kommet innenfor det grønne området nå. Så jeg ville slappet av hvis jeg var deg.. Vi annengangs fødende har nok generelt anlegg for høyere mager... :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå