Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 ... ikke festet. Legen sier det ligger nokså langt opp. Hva betyr dette mon tro? Noen som vet om det har noe å si for fødselsforløpet? Er 2.gangsfødende og sist festet hodet seg tidlig.
mooki Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei Det betyringenting sansynligvis vil ikke hode feste seg annen gang, men det gårneg i bekkenet under fødsel.. Jeg 2 barn og ingen av de festet seg..og jeg gikk ikke overtiden. Lykke til:)
Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Har lest flere steder at det er vanlig at barn av de som har født før ikke fester seg før rett før fødselen, så det trenger ikke å bety noe. (pga at bekkenet er litt større hos de som har født)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg har 15 dager igjen til termin, og min baby står også veldig høyt i bekkenet. Da jeg fødte sist (14dager over termin) lå babyen i seteleie frem til uke 38, så snudde seg. Rakk da heller ikke å feste seg. Man kan få en litt hardere og tøffere fødsel fordi babyen står å stanger i bekkenet... Men noe mer tror jeg ikke skjer...
Blomsterenglene Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 viss vannet går og hodet ikke er festet kan navlestrengen komme rundt hodet på babyen og kan føre til komplikasjoner. hodet kan skli ned idet vannet går. så viss du ikke har fått beskjed om at hodet er festet innen vannet har gått bør du ligge og gå minst mulig. dette fikk jeg beskjed om av min lege.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Legene min sa til meg at jeg ikke skulle forvente at hodet festet seg-ihvertfall ikke seiden det var 2. gang..... Tror ikke du skal tenke på det nei......
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk for svar alle sammen! Da ble jeg litt beroliget. Legen sa at jeg skulle legge meg ned og ringe føden hvis vannet gikk og nå vet jeg altså hvorfor også. Takk, takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå